Shades of green

Tara, dulce-amaruie, Tara!

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Romanian, Uncategorized by Elena on Thursday, March 23, 2006

Azi am fost la Adina sa ii duc niste caiete.. merg pe strada, se aude muzica. Eram sigura ca e inca una din miile de manele pe care poti sa le auzi in cartierul meu. Insa nu! “Nu am chef azi, n-am chef de nimic” Se auzea Vama Veche – Nu am chef azi.. “Dragut!” mi-am zis. Am traversat strada si mi-am continuat drumul. Un miros de carburanti si cartofi prajiti imi inunda simtul olfactiv. Apoi am ‘admirat’ satra de caini de pe trotuar..

Uneori am impresia ca suntem al` mai mic catun din Europa. Cu oamenii cei mai retardati, cu manierele cele mai execrabile.. apoi imi amintesc de tigani.. si parca imi mai trece din aversiunea fata de poporul roman. Desi in ultimul timp nu prea mai poti face diferenta intre astea doua natii. Uneori simt ca imi vine sa ii plesnesc pe toti de nervi. Ce draq arunci mah hartia pe strada?? De ce dai maneaua la maximum? Si de ce mananci seminte in fata blocului? Eh! si apoi imi trece.. Mi se face sila, si nu-mi mai pasa. Da, as fi vrut sa ma fi nascut in Austria, Olanda sau Suedia. Insa nu m-am nascut acolo. Pe buletinul meu scrie MARE si destul de CLAR: R O M A N I A. Ah! asta e. Nici sa plec parca nu-mi vine. Poate doar in vizita.. caci stiu ca mi s-ar face dor de tara asta de rahat. E rahatul nostru pana la urma. Si tot noi o sa il curatam..

15 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Friday, March 24, 2006 at 21:20

    POLAND. I want to see how’s in my home country :)))

  2. green said, on Friday, March 24, 2006 at 21:31

    Poland? Now.. are you serious?

  3. OCTAV said, on Saturday, March 25, 2006 at 02:37

    c’moooonn… are savoare. tre’ sa vezi savoarea din tot ce povestesti. Austria izzz boring. Deutschland, da same. Romania rulzzzz. Exact prin ceea ce zici tu. Prin asta se face diferenta. (cam infantil, dar true)

  4. green said, on Saturday, March 25, 2006 at 10:48

    whahah😀 I gotta trust you on that.. So be it. Romania Rulez!

  5. anila said, on Sunday, March 26, 2006 at 10:32

    cred ca cel mai simplu …si ultima varianta dupa multe incercari e sa te faci ca nu-i vezi pe alde taranii din tara asta,sa te prefaci ca nu-ti pasa………..oricum nu mai are scapare.dupa ce ne obisnuim cu raul…asteptam binele

  6. R4v3n said, on Sunday, March 26, 2006 at 14:28

    Mă îndoiesc de bine în România. Nu prea se face nimic să fie bine, fiecare ..şef de stat vine să se îmbogăţească, end of story.

    Cred că prefer Suedia sau Anglia😀.

  7. green said, on Sunday, March 26, 2006 at 19:22

    Nu seful de stat ne schimba mentalitatea. Asteptam prea multe de la Guvern, si prea putine de la noi. Suntem un popor democrat. Poporul conduce. Asa popor.. asa conducatori. Daca vrem sa schimbam ceva, ne schimbam atitudinea.. restul vine de la sine.

  8. R4v3n said, on Sunday, March 26, 2006 at 21:08

    Poporul nu face nimic. Nu e în stare să facă nici gălăgie că nu le place in ce hal sunt plătiţi decât in cazuri excepţionale (a se vedea greva profesorilor din toamna care oricum eventual tot la nimic a dus, au de gând sa mai facă una, şi cea a celor de la metrou). Nu zic că poporul nu e de vină, ca are simpla vină că-i ignorant si se plânge. Dar să fim serioşi, eu pur şi simplu zic ca Guvernul nu face nimic. Şi ce face, face de ochii publicului ca eventual să mai stea un mandat, sa mai fure nişte bani. Că altfel nu se poate. A se vedea, preşedinte nou – primul lucru – mărit salariile lor. Bancuri cu proşti.

  9. friend said, on Tuesday, March 28, 2006 at 22:22

    bleeaahhhh, politica

  10. I Don't Wanna Be Everybody said, on Friday, March 31, 2006 at 12:39

    Hellen, as putea introduce aici linkul de pe pagina mea… Referitor la romani si la duhoarea de la nasul lor. Zau ca se potriveste si aici!:-p

  11. green said, on Friday, March 31, 2006 at 12:42

    I know😀

  12. Roxa said, on Saturday, April 1, 2006 at 21:43

    Genial. Sunt perfect de acord si la faza cu plecatul… parca nici mie nu-mi vine, oricat as injura si blestema tarisoara asta.

  13. Levy said, on Monday, April 3, 2006 at 01:35

    Poporul e de vina, statul e de vina, noi suntem de vina, toti sunt de vina si totusi nimeni nu e de vina… Aiurea! Astea sunt vremurile, nu prea putem schimba mare lucru. Istoria e pe o linie descendenta de mai bine de 2-3000 de ani si se indreapta probabil catre propria-i distrugere si o noua renastere. Suntem doar niste cifre in economia jocului lumii. Si totusi sa nu uitam de spirit, macar atat sa mai cultivam pentru noi insine. Pentru ca trebuie sa credem ca undeva, candva…va conta si asta.

  14. green said, on Monday, April 3, 2006 at 08:42

    Stii care e partea frumoasa cand vine vorba de politica si chestii d-astea? Toata lumea poate abera pe marginea subiectului. Eu traiesc in prezent totusi.. si parca mi-i sila sa ma gandesc la cum va evolua lumea mai tarziu. Eu vreau ceva mai bun acum! Caci acum traiesc. Daca o sa fac vreo diferenta sau nu pt ca am zis asta.. chiar nu-mi pasa! Dar macar m-am exprimat.

  15. Levy said, on Monday, April 3, 2006 at 23:10

    Perfect de acord cu exprimarea! Asa si trebuie: sa urli/urlam cat te/ne tin puterile. De altfel si felul in care te exprimi conteaza (si stilul tau e apropiat de stilul meu pe vremea cand moderam probleme socio-culturale pe forum-uri si in invatamant…asa ca e normal sa fraternizez cu tine!).

    Eu insa eram suparat ca toti (nu e vorba de tine, tu nu ai facut asta!) se apuca sa caute vinovati, pe cand de fapt nu e vorba de a gasi “vrajitoarele”, ci de a incerca sa ne impacam cu existenta lor care ne face pe noi apostoli. Asta in plan teoretic. Iar in plan practic, sa actionam! Pentru ca da, avem o singura viata – sau cel putin numai pe una dintre ele o putem cuprinde cu mintea. Si poate ca asa apucam sa ne si bucuram de ea…


Leave a Reply

