Shades of green

Don Juan se intoarce de la război

Posted in News and Events, Romanian by Elena on Saturday, May 20, 2006

Don Juan
Am fost aseară la o piesă de teatru, Don Juan se intoarce de la război. Deobicei când mă duc la teatru aflu dinainte despre piesă, să văd ce impresie a facut celorlalţi.. căci sunt destule piese care nu prea merită atenţie, şi te trezeşti că ai stat aproape două ore degeaba.

De data asta a fost un pic mai diferit. A fost un spectacol de licenţa. Dicu Victoria, coordonatoarea noastră de la Salvaţi Copiii, a jucat în piesa.. şi mai mult din cauza asta am mers. And I’m not sorry!

Ce mi-a plăcut? Ca deşi nu au avut cine ştie ce decor, au reuşit sa ne captiveze. Nu a sunat nimic forţat, exagerat… (bine, doar sărutul dintre cele două lesbiene.. dar ne-am obişnuit cu d-ăstea şi sper ca nu mai sunt mulţi narrow minded people). A fost multă energie degajată şi poftă de viaţă . Majoritatea actelor s-au terminat genial, lasându-te cu ochii mari şi cu un zâmbet pe buze. Felicitari!!🙂

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. heartagram said, on Saturday, May 20, 2006 at 23:33

    zici la inceput ca te-au captivat desi nu aveau decoruri bune… hmmm, e ultimul lucru la care ma gandesc la o piesa. jocul actorilor poate face totul. parerea mea…

  2. green said, on Saturday, May 20, 2006 at 23:44

    Si decorul isi mai are rolul lui uneori. Daca aveau si partea asta, ar fi fost intr-adevar o piesa perfecta.. profesionista, fuck knows.😀

  3. Dan said, on Sunday, May 21, 2006 at 02:19

    Butaforia implineste euforia dar nu inainte de jocul propriu-zis. Lesbiene? Huh! Visul oricarui mascul indeajuns de frustrat sa se multumeasca doar cu privitul. N-am mai fost la teatru de atunci, de cand cu Calul Balan la ‘Muzical’… Am pierdut ceva, intre timp?:-)

  4. green said, on Sunday, May 21, 2006 at 12:47

    Dudule, nu ai treaba… rahatul ala pe care l-am vazut nici nu se compara cu piesele de la Dramatic (majoritatea dintre ele, ca mai sunt si unele plictisitoare)

  5. ionuca said, on Sunday, May 21, 2006 at 21:21

    Ah, ce dor mi-e de o piesa de teatru.

    Din pacate kktul asta de oras nu-mi ofera deschiere culturala pe care o doresc. Nu pot decat sa sper ca in Bucuresti o sa fie totul pink and perfect.

    Salvatii Copiii? Wow, ce dragut din partea ta ca te implici in asemenea proiecte. Unfortuantely, not many do that anymore.😦 Some don’t even care…

  6. delacroix said, on Wednesday, July 11, 2007 at 10:55

    ma amuza ca oamenii neavizati au mereu (cred ei) ceva de zis. noi , romanii ne pricepem la tot , dar mai ales la arta si politica. suntem inventivi ,creativi , poeti, si mai ales prosti ingamfati. noi stim mereu ce n-a mers intr-o privatizare, de ce se scumpeste benzina ,de ce merg lucrurile rau in romania, de ce o piesa de teatru nu e buna, un tablou nu e inramat adecvat etc etc ce ar fi sa ne vedem lungul nasului si sa comentamceea ce ne priveste personal, sa mai lasam capra vecinului, sa mai lasam opiniile pentru critici si sa pastram bunul simt pentru noi….ce ziceti? e greu???

  7. green said, on Wednesday, July 11, 2007 at 12:56

    Shut the fuck up, mă! =))


Leave a Reply

