Shades of green

Bla bla

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Romanian by Elena on Monday, June 5, 2006

Plutesc..

Vorbeam cu un amic mai devreme cum că nu are motive pentru care să se trezeasca dimineaţa. Că viaţa e prea plictisitoare, că termină facultatea acum şi nu simte nevoia să facă nimic. Ah.. eu mai am până acolo, însă simt aproape la fel. Plutesc undeva între verde şi albastru. La şcoală nu mai facem nimic interesant, nici stres nici nimic.. plutim doar pe holuri, plutim până acasă.. chestii d-ăstea, plictisitoare. Ce măruntă sunt în exprimare, cand simt atâtea emoţii.

Sucker love a box i choose, no other box i choose to use.

Urăsc p-ăstia care se iau de homosexuali, parcă şi homofob e un cuvânt prea frumos pentru ei. Mă irită să văd afişe gen: “România are nevoie de copii, nu de homosexuali” şi chestii d-astea. Culmea că zic numa de bărbaţi, dar de femei nimic. Ce penali am ajuns. Îmi pare rău.. Mai multe pe blogul lui Dan.

Remember me, special needs.

Mai bine mă duc la somn până nu zic şi alte bazaconii.. Me + keyboard = bad idea.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dan said, on Tuesday, June 6, 2006 at 17:48

    Multumesc pentru reclama, erai buna de cinste oricum. Stii de ce? Esti reffer-ul meu nr.1, o sa-ti dedic un post pentru asta.🙂


Leave a Reply

