Shades of green

Close-up

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Romanian by Elena on Monday, June 12, 2006

Îmi leg părul, îmi pun ochelarii.. mă uit afară pe geam. E trist, înnorat.. cam la fel cum mă simt eu acum. E ciudat cât de mult îţi pot schimba ideile şi implicit viaţa unele persoane. Mă uit la mâinile mele.. ce unghii scurte şi tăiate rău am. Mă ameţeşte capul, îl las pe spătarul scaunului, mă uit la monitor şi scriu. Scriu cu aceiaşi silă cu care am scris şi postul trecut. Ascult Phoenix, mă uit pe geam, şi parcă a ieşit soarele. Zâmbesc. Mă gandesc la omul nou din mintea mea şi zâmbesc din nou. Începe vioara.. îmi gâdilă simţurile ( Phoenix – Negru Vodă ).

Pauză de 14 minute şi 56 de secunde

A fost sambată concert cu Viţa de Vie şi Cargo.. De Viţa eram satulă, la Cargo nu ştiam versurile. Pogo mai deloc.. nu prea am putut, nu m-a lasat Teo. Dar s-a compensat.

Nu m-am gândit niciodată cât de sincer poţi să ajungi. Nu am încercat niciodată sinceritatea extremă. Să zici tot, pe faţă. Să zici şi lucrurile pe care ceilalţi nu ar fi interesaţi să le ştie. E doar o poză restul ? Noah, iar încep cu semnele de întrebare şi astea îmi provoacă dureri de cap.

Aştept weekend-ul, să ajung la Brăila.. şi cam atât.

Ostaşii cum auzeau,
Ghioagele şi le-apucau,
În duşmani se năpusteau,
Ca pe-o pleavă-i vânturau,…
Pe câmpii cu iasomie,
Când stă soarele-n chindie,
Ca fraţi buni se-mbrăţişau,
Şi ţara o stăpâneau….

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Tuesday, June 13, 2006 at 19:49

    Cred ca m-a injurat cineva ca n-am fost la concertul Vitza🙂

  2. Roxa said, on Tuesday, June 13, 2006 at 22:28

    Acelasi sentiment de spleen il observ si la tine, si la mine, mai nou. Cine-i Teo sa te impiedice sa faci pogo ? Si pentru ca e la moda, la mine cel putin… Teo must die. =)) Nevermind me…

    Ai zis cumva ‘noah’ ? :)))

  3. green said, on Tuesday, June 13, 2006 at 23:06

    @Auras: Nu ai pierdut nimic interesant.. same old thingy.. 

    @Roxa: Teo e un tip foarte grijuliu, a avut grija ca kiddu sa nu pateasca nimic.. *sigh*

    Noah, nu as putea sa te "nevermind-uiesc" pe tine. ( asta nu e pupatura in fund )😆


Leave a Reply

