Shades of green

Ceva nou

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Romanian by Elena on Monday, June 19, 2006

Prima zi de vacanţă, prima zi de lucru.

E a nu ştiu câta oară când mă apuc să scriu postul ăsta.. de fiecare dată găseam câte ceva de făcut, ori nu găseam cuvintele potrivite.. Bănuiesc că e din cauza căldurii ăsteia cu care mă lupt.

Anyhow; Lucrez! Nu am mai muncit niciodată pentru bani. M-am “angajat” la o agentie imobiliară azi. Bine, acum sunt în probe.. şi învăţ de la cei mai mari.. But! e o metodă foarte bună de a face rost de bani pentru plecat la munte şi la mare. Ştiu deja că ai mei vor strâmba din nas când o să le zic că vreau să plec… dar dacă o să am banii mei, o să fie mai uşor😀

Am avut un “succes” încă de azi. Am fost la o prezentare. Prezentare însemnând că duci posibilul cumpărător să vadă locul pe care te rogi să îl cumpere/inchirieze. Ăştia cu care am mers să vadă un loc erau penibili rău de tot. Nişte semi-ţigani, un ditamai omu’.. cu un lanţ de câine la gât, de aur bănuiesc. Tipa cu care era abia trecuse clasa a 10a (îi dădeai 20 de ani), însă ei se mutau împreună. Ambii manelişti.. am mers cu maşina lor până la apartament şi înapoi.. and fuckerii au pus numa manele. Aveau manele şi pe telefon. *gone crazy* Să trecem peste asta.. faza e că apartamentul pe care vroiau să-l închirieze (şi pe care l-au închiriat ulterior) era aşa plin de amintiri.. de lucruri vechi. Bibliotecă plină de cărţi, camere cu un iz din viaţa celor care au trăit înainte în ele. Vedere către Dunăre.. un loc boem. Şi vin ţăranii ăştia şi strică toată poza. Ştiu că nu ar trebui să îmi pese de chestiile astea atât timp cât scot bani.. însă e cam trist. Noapte bună, work tomorrow!😀 Sper să rezist măcar o săptămână.

16 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Tuesday, June 20, 2006 at 03:05

    Mda, deci io-mi bag picioarele… chiar ca-s inutila.

    Congrats, macar tu…

  2. Cristy said, on Tuesday, June 20, 2006 at 07:49

    Work sucks. Have fun😀

  3. green said, on Tuesday, June 20, 2006 at 08:31

    Roxa I’ma kick yer arse. Dacă ai chef de munci, lucru pe care nu ţi-l recomand, (ca e 8 dimineaţa acum şi a trebuit să mă trezesc. E NAŞPA!) poţi căuta ca sezonier.. or fuck knows. Yep Cristy, work does suck.

  4. Dan said, on Tuesday, June 20, 2006 at 19:37

    Wow, super stire! Tu oricum munceai la blog, dar acum vei vedea cum e sa muncesti ceva si pe bani! In orice job exista avantaje si dezavantaje, dar startul tau are mai multe avantaje, iar la o adica de cocalari te poti lovi nu doar la serviciu, u know… Ma bucur mult pentru tine si sper sa faci treaba buna, nu ca nu ai fi in stare! Fii tu insati! Fii pe banii tai! Good luck!😀

  5. green said, on Tuesday, June 20, 2006 at 19:39

    Dane,😆 nu se compară cele două. Mai ales că la blog nu am muncit niciodată, e o placere. Mulţam de sfat😉

  6. Auras said, on Tuesday, June 20, 2006 at 21:35

    Foarte bine ca muncesti. Pe langa faptul ca mai castigi niste bani o sa-ti conteze la CV mai incolo. Poate te alegi si cu o recomandare🙂.

    Din primii bani trebuie sa faci cinste, neaparat!

    Spor!

  7. LevyNagy said, on Wednesday, June 21, 2006 at 08:10

    First of all…firmele sunt scutite de taxe daca angajeaza tineri peste 18 ani. Si va prinde bine experienta, pentru ca aia nu se poate cumpara/fura/etc.

    Elena, eu zic sa nu iei nimic prea in serios atata timp cat lucrezi in Romania! Si fratele meu a avut agentie imobiliara (unde am lucrat si eu un pic) dar a trebuit sa o inchida ca era tziganie mare in oras cu afisajul ilegal pe toate gardurile care ii facea concurenta.

    Deci nu te stresa! E singurul sfat util ce ti-l pot da. Invata mai bine sa iti bagi picioarele in toti romanii prosti si in aerele lor de patroni imputiti. Oh yeah, I’m so mean sometimes…doh! Intotdeauna te asteapta ceva mai bun daca mergi mai departe, fara compromisuri. You have my word! Si in nici un caz sa nu faci cinste din primii tai bani, promite-le ca faci la ultimul salar: haha!

    P.S. Roxa sar la tine si te musc daca mai gandesti asa negativ! Poti si tu sa lucrezi oricand intr-un oras mare ca Tg.Mures. Numai sa lasi acasa pretentiile – pe care e normal sa le ai…doh!

  8. green said, on Wednesday, June 21, 2006 at 16:42

    Levy, chill. Nimeni nu are aere aici, şi dacă nu iei în serios, nu vei fi luat nici tu în serios..

  9. LevyNagy said, on Thursday, June 22, 2006 at 00:23

    Ok…let’s chill. Dar cu cat iei mai in serios ceva in RO, cu atat devin ceilalti mai neseriosi. You’ll see.

  10. Roxa said, on Friday, June 23, 2006 at 00:35

    You people have money, nu va kickuiti in arse / muscati, ca dac-ati fi in situatia mea, la fel va gandeati. Poate nu asa apocaliptic, but still…

    Levy, you turn me on.😆

  11. Roxa said, on Friday, June 23, 2006 at 00:36

    Am vrut sa zic – ca sa vezi cat ma emotionezi, Levy😀 – sa nu ma mai kickuiti / muscati, nu ce-am scris acolo…

  12. frag said, on Friday, June 23, 2006 at 14:08

    congrats

  13. LevyNagy said, on Saturday, June 24, 2006 at 04:33

    Hehe, Roxa! Banii nu inseamna totul. Nevoia de cunoastere de exemplu vine ca o completare. Elena, dupa cum ti-am spus si pe YM, ma bucur pentru tine ca incerci sa faci ceva nou. Poate asa iti faci bani de concerte si asa te intalnesti si cu Roxa pe undeva in vara asta…

  14. R4v3n said, on Saturday, June 24, 2006 at 07:44

    Yeah work sucks :-)). Especially when it clogs your days and wastes your nights with stuff you gotta do.

    Dacă ai un program fix, şi no … homework, atunci e bine, pentru că ai plecat de acolo, şi până a doua zi nu te mai bâzâie nimeni.

    Oricum, felicitări pentru job şi multă baftă🙂

  15. claudiu said, on Saturday, June 24, 2006 at 12:58

    Ce sa-ti urez, daca nu : Spor la lucru !:)

  16. O.o said, on Tuesday, August 8, 2006 at 20:20


Leave a Reply

