Shades of green

Vara as†a

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Romanian by Elena on Monday, August 7, 2006

Se cam termină vara şi îmi pare rău. A fost cea mai faină vară traită de mine. Nu că s-au întâmplat prea multe chestii.. dar am avut eu mai mult tupeu în faţa vieţii. Bănuiesc că asta mi se trage de la Ştefan.

Totul a început la majoratul Alexandrei (mmm inclusiv vara).... apoi am plecat la pădure cu Clubul. Was fun etc.. intre timp mai şi munceam la agenţie. Apoi a fost Festivalul de ziua Timişorenei.. sau ceva de genu, şi a venit Teo la Galaţi *happy happy*. Am fost la Brăila, apoi la Constanţa, cu Flo, George şi ne-am întâlnit cu Erdin. M-am întors acasă.. am mai lucrat.. then went to the moutains cu Marian şi Clubul prin Făgăraş.IMG_0087

Mi-am ţinut majoratul acasăHPIM0778.. deşi la început nu am vrut să dau nicio petrecere, mi-a zis Erdin că o să vină in Galaţi.. şi mi-a dat idea cu party-ul. A venit cu încă doi amici.. Alin şi ŢunoiIMGP1034! Had a whole lotta fun for almost 5 daysIMGP1309. I want some more.

Then went to Brăila when I should’ve been at Sulina with Marian and the rest of the Club. From Brăila we went to Vama Veche.. had some problems with the car😐 Slept in the car for one night etc😀. Then we finally got to the sea-side.. met up with the trio again (Erdin, Tunoi & Alin). Came back home *again*… and here I am now.. abia aştept să plec la Stufstock. Well.. uhm.. şi cam tot chiulesc de la muncă.. nici azi nu am fost.

So.. d-asta nu am mai postat în ultimul timp p-aici.. sper să recuperez.🙂

Desigur am sărit peste o grămadă de detalii.. unele chiar extra, dar mă simt ca o persoana care abia şi-a făcut un blog.. şi habar nu are despre ce să scrie.

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erdin said, on Monday, August 7, 2006 at 19:07

    Poi se pare ca ne vom vedea la StuffStock!🙂
    LaterZzZ

  2. Roxa said, on Thursday, August 10, 2006 at 17:11

    Imi place ca-ti permiti sa skipuiesti munca.🙂 Nu ti-e frica de vreo concediere, ceva ? Oricum, iti admir curajul. :))

    Ehm, Erdin, se scrie Stufstock cu un singur f. Ma calca pe nervi greseala asta.🙂

    Elena, totusi, eu sper sa te razgandesti si sa vii sa salvam muntii aia… FANFEST rocks !

  3. puscifer said, on Friday, August 11, 2006 at 16:10

    Vara abia a inceput.. ca abia m-am intors eu in tara😀

  4. Erdin said, on Saturday, August 12, 2006 at 18:28

    Roxa my bad! Ai dreptate !
    *me is with stupid*

  5. silviu said, on Monday, August 14, 2006 at 02:11

    hah, si te iei de mine k redesignanesc🙂 stuffstock? bleah. how ’bout fanfest?

  6. green said, on Monday, August 14, 2006 at 02:50

    Erdin, ne vedem la Vamă dacă fac rost de bani *sigh*😐
    Roxa, se pare că sunt concediată.. never do what I did. I’d save those mountains, but.. lack of money.
    Simona.. err. Indeed. *joy dance*
    Silviu.. [x_X] WTF?

  7. ionuca said, on Monday, August 14, 2006 at 17:18

    In primul rand, welcome back blogger! Long time no blog!😉

    Secondly, se pare ca ai avut parte de o vara pe cinste si guess what, summer’s not over yet!😀

    Thirdly, I’m just happy you’re back!>:D


Leave a Reply

