Shades of green

Vulcan

Posted in Romanian, Uncategorized by Elena on Sunday, August 13, 2006

Mă plimb cu creionul pe foaie şi încerc să mâzgâlesc ceva. Să stric foaia asta albă, nepătată, căci lucrurile perfecte sunt triste.

Desenez un vulcan. Aşa mă simt acum. Un vulcan. Monocrom. Îmi este aproape ruşine că mă identific cu un vulcan.

Poate era mai bine dacă desenam un copac.

Vulcan, vulgar.

Fereastră către măruntaiele în flăcări ale pământului. Fereastră către sufletul meu. Şi totuşi îşi are rostul. Într-o lume fără vulcani, Pământul ar fi un deşert nesfârşit, o altă lună fără viaţă.

Mi-am depăşit complexul de inferioritate, desen reuşit.

Blazzaj – Urma

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Thursday, August 17, 2006 at 12:08

    Thumbs up for this one.😉

  2. green said, on Friday, August 18, 2006 at 16:21

    Ty!🙂


Leave a Reply

