Shades of green

Save my ass

Posted in Romanian, Uncategorized by Elena on Wednesday, September 6, 2006

Am văzut şi auzit prea multe chestii despre Roşia Montană şi apoi despre Vama Veche, de la cunoscuţi şi de la necunoscuţi. Că să le salvăm, să le lăsăm în pace că nu mai merg salvate şi etc. Am putea să dezbatem despre asta mult şi bine. Suntem oameni şi am cam invadat toate locurile care înainte erau naturale şi neatinse de comercialul nostru.. şi într-un fel sau altul exclusiviste. Concertele astea, sau mai pretenţios zis: protestele, nu sunt decât un alt motiv pentru ca tinerii să se distreze, trupele să se facă cunoscute, toate astea ascunse sub o cauză nobilă. E bine că se întâmplă d-ăstea însă hai să nu ne mai dăm drept sfinţi. Îmi pare rău că unii chiar cred că se poate salva ceva doar pentru că ai adus nişte adolescenţi terbilişti într-un loc unde nu ar fi venit dacă nu vedeau la TV despre el. Nu realizăm altceva decât să facem impresii şi să judecăm. Avem degetul băgat adânc in fund şi ne facem că suntem culţi şi buni. Mi-e silă. Ştiu că sunt incoerentă momentan, dar promit să mă redresez.

M-am întors azi acasă de la Vama Veche/Bucureşti. O să scriu despre “călătorie” într-un post următor, după ce primesc pozele de la Simona.

Comments are closed.

