Shades of green

Dunărea MotoRock Festival

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, News and Events, Romanian by Elena on Friday, September 8, 2006

Ca să nu stau acasă azi, am zis să îmi duc fundul până pe plajă să văd ce se întâmplă.. cause I gotta know everything. Se întâmplă primul nostru Motor Fest.. sau aşa a zis nenea de la Hathor. Cică mai toate oraşele au tradiţie în chestia asta iar noi duceam lipsa. Bine că se cântă.🙂

Azi am văzut Y-Grec (Galaţi, o brânză), şi m-a apucat durerea de cap.. habar nu am cine le-a dat drumul pe scenă, but whatever, că au urmat Hathor (Galaţi, swedish death metal) şi s-a compensat. Urmau Altar, dar după ce i-am văzut la Stufstock, am zis pas. Mâine e Thunder (Bucureşti, habar n-am ce cântă), Voyager (Galaţi, sună bine), trupa lu’ Coman, & AIA (Cluj). Then.. noo, omg😦 not again.. Subscribe (Ungaria).. ăştia de care nu mai scăpam la Stufstock.

Bine că e bere (nu-mi vine să cred că zic asta), rock şi lume cunoscută..uhm şi motoare😛

Ah, my big surprise a fost să mă întâlnesc cu Teo & Alex la fest. Normal că Teo făcea poze.

 


*Ordinea de pe afiş e un pic schimbată.

 

14 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Saturday, September 9, 2006 at 00:46

    Eu nu stiu ce a fost in capul tau. Eu am vazut pe faleza Blondy: numai tzatze, buci si cur.

    Si ca sa fac pe Nostradamus: Presimt un post de Roxa enervata din cauza ca … Subscribe.

  2. green said, on Saturday, September 9, 2006 at 00:57

    S-au întâmplat chestii şi pe faleză? Bănuiesc că nu se plătea intrarea, da la fest (Plaja Dunărea) da. Banii fac diferenţa?😀

  3. Auras said, on Saturday, September 9, 2006 at 01:05

    A.. la elice era sarbatoarea metalurgistului organizata de indian🙂

  4. Roxa said, on Saturday, September 9, 2006 at 01:42

    De ce sa ma enervez ? E optiunea ei, like it or not, altfel am tine-o tot in polemici subiective nesfarsite, si nu e necesar. Eu ma iau doar de oamenii care zic ‘X sucks’, din motivele sus mentionate.

    Am zis-o, o voi repeta la nesfarsit daca e nevoie… “it`s all just a matter of tastes”.

  5. ionuca said, on Saturday, September 9, 2006 at 10:33

    Aaaaa…. comment😀

  6. green said, on Saturday, September 9, 2006 at 11:56

    Auraş move yer arse today on the beach.
    Love Roxa’s answer.
    Ionuca, drunk ? :>

  7. siemprecontra said, on Sunday, September 10, 2006 at 21:17

    Be happy! Subscribe nu a mai apucat sa cante.😉 I regret it, but deh, c`est la vie!

  8. ionuca said, on Monday, September 11, 2006 at 01:11

    He he he.. I wish! Neah, doar nu vroiam sa ma bag in polemici despre trupe pe care nu le-am auzit. :))

  9. Over said, on Wednesday, September 20, 2006 at 11:23

    Am asa o vaga senzatie ca faci critica fara sa ai habar…iar atitudinea asta de persoana care e satula de acest gen de evenimente (in ciuda faptului ca in Galati nu se tin de ani buni manifestari de acest gen) cred ca am mai vazut-o si pe alte forumuri…eu personal salut evenimentul, imi exprim regretul pentru ce s-a intamplat cu acea fetita si salut si trupele care au cantat…la mai multe evenimente Galati, Y-grec, Hathor, Altar…hope to hear you soon

  10. Over Burn said, on Tuesday, November 14, 2006 at 13:16

    Era o forma politicoasa sa spun ca am simtit un oarecare snobism in exprimarea ta…iar in treaba cu placutul….ai dreptate…poate sa-ti placa sau nu, numai ca nu inteleg ce Dumnezeu iti place tie ca din toti cei care trebuiau sa presteze toti erau suck, branze, etc…fara a spune si de ce..anyway e un eveniment trecut…

  11. green said, on Tuesday, November 14, 2006 at 17:33

    Yeah I know what yer saying. Nu sunt snoabă, sau nu vreau să cred asta. Iar când zic că nu îmi place o trupă.. dunno, pur şi simplu nu îmi place.. soundul, prestaţia, versurile. Bănuiesc că nu ţi-a convenit subiectivitatea mea dusă la extrem, dar îmi permit să fiu un mic despot. Take care.

  12. PATRICIA said, on Monday, October 15, 2007 at 14:42

    A FOST CEL MAI TARE CONCERT. PACAT CA S-A ANULAT TOTUL DIN CAUZA PROSTULUI CARE A VRUT SA SE DEA MARE SI TARE IN FATA TUTUROR SI A PROVOCAT ACCIDENTUL ACELA.HATHOR E CEL MAI TARE ROCKER DIN LUME! IUBESC MELODIILE LUI AM SI POZE CU MINE SI EL SI CAND ERA TOATA FORMATIA PE SCENA. CATRE TOTI ROCKERII DIN LUMEA ASTA,TIPUL E SUPER TARE!

  13. green said, on Monday, October 15, 2007 at 16:36

    Right Patricia, ai poze cu Hathor.. scopul vieţii tale a fost îndeplinit.. :)) =)) Mai sunt fraieri ca tine?


Leave a Reply

