Shades of green

Vama şi Stufu

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Music&music, News and Events, Review, Romanian by Elena on Saturday, September 9, 2006

Am zis că o să scriu despre ultima mea “călătorie” din vara asta.. şi mă ţin de cuvânt acum..🙂

Joi, 31 august 2006

– Alerg toată ziua cu Puscifer după cort, saci de dormit şi izoprene. Marian ne salvează.. apoi stresată că Flo’ nu a scos banii de pe card din cauza mamei lui, mă duc să-l ajut să ducă munca de lamurire. Reuşim. Fac bagajul şi pe la 20.00 mă pun să dorm un pic. Yeah right. Pe la 21.00 mă întâlnesc cu Alexandra să mergem la Puscifer.. că acasă nu mai puteam sta. Normal că era prea boring în casă iar trenul nostru era la 02.30, parcă. Ajungem in Flor, aşteptăm pe George şi pe Flo’ şi bem, cântăm. Eram toţi foarte fericiţi, mai ales pentru ca nu am ştiut mai niciunul dacă o să mergem sigur, până în ultima clipă.

Vineri, 1 septembrie 2006

– Ne vedem urcaţi în tren. Avem o companie care ne enervează. Doi tipi comentează non-stop. Asta până urcă Teo şi Alex de la Braila.. then everything changes. Dimineaţă ajungem în Mangalia, luăm maxi-taxi către Vama Veche. Multă lume.. primul lucru pe care îl facem e să căutam locul unde se vor ţine concertele. Apoi am vrut sa amplasăm corturile, dar i-am văzut pe taxatori, şi am zis să mai aşteptăm un pic până pleacă de pe plaja, în El Comandante. După, am amplasat corturile, ne-a ajutat şi un nene care făcea mişto de noi la început.

Hmm, nu-mi mai amintesc prea bine ce am făcut după, dar ştiu că am ajuns la concert în timp ce cânta Tunderground. Am dansat în ploaie pe muzica lor şi mi s-au părut extraordinari. A urmat Dance Trauma şi Buricul Pământului. Nu am găsit nimic special în prestaţia lor, poate doar Dance Trauma să fi fost mai răsărită decât Buricul Pământului. La n0civ am simţit ceva, ceva energie.

Blazzaj au fost bestiali, e prima oară când îi văd live şi am rămas profund impresionată de ei. Îi mai ascultasem acasă da’ nu se compară.

După Blazzaj am plecat spre cort cu fetele, Flo’ şi Geo au rămas. Ne-am întâlnit cu Erdin, Ţunoi şi Ada. Am băut apoi ne-am întors la concert pe la 00.00 în timp ce ăştia de la Timpuri Noi cântau ultima piesă. Au urmat Subscribe şi nu mai suportam să îi aud cântând mainly pentru că abia aşteptam să înceapă Urma, în al doilea rând pentru că ploua şi eram prea aproape de boxe. Cu toţii am avut impresia că cei de la Subscribe au cântat mai mult decât trebuia. But who cared, că au început cei de la Urma să ne cânte şi toată lumea era drogată de muzica lor.

Am ascultat Alternosfera de la Scena 2, că apoi urmau OCS şi nu am vrut să îmi pierd locul din faţă. Vocalul de la Alternosfera mi s-a părut un zeu la Wamintirile”. Cu câtă forţă a cântat-o. Dar din păcate pentru ei, urma OCS şi lumea a reacţionat cum am reacţionat eu la Subscribe.

Oamenii cu sobolani erau beţi.. au cântat că trebuiau să cânte, dar numai de muzică nu aveau ei chef. S-a încheiat prima zi şi am mers să beau cu Erdin & the gang. Defapt au băut numai ei. Am mers şi la somn pe la 6 dimineaţa, când a început să ploua mai tare.

ocs

Sâmbătă, 2 septembrie 2006

Phoenix

– A fost o zi specifică de Vama Veche. Swimming naked, bere, bere, bere. Nici că am putut să mă dezlipesc de gaşcă până pe la 02.00 când am mers să văd Phoenix, Gândul Mâţei şi nu în ultimul Luna Amară. Doar Gândul Mâţei m-a dezamăgit. Restul au fost aşa cum mi-i imaginam şi poate chiar mai buni.


luna

Îmi pare rău că am stat singură la trupele astea, pentru că muh friends were too high.

Duminică, 3 septembrie 2006

– Ce puii mei am făcut duminică ? Ah, lotsa stuff, înafară de a mai merge la concerte =)) Cred că mai bine nu scriu nimic la ziua de duminică.

Luni, 4 septembrie 2006

– [x_X] I forgot ..

Marţi, 5 septembrie 2006

– Era aşa de puţină lume în Vamă că îţi venea să te muţi acolo. Flo’ şi George au plecat cu trenul de 13.00 din Mangalia, şi ne-au zis că avem şi noi tren din Constanţa pe la 18.00. Well.. se pare că nu era niciun tren la 18.00 ci aveam abia a doua zi. So, am mers în Bucureşti până la urmă, cu Ada şi Ţunoi. Erdin a rămas în Constanţa.

Am ajuns pe la 22.00, undeva prin Pantelimon, Delfinului. Seara se anunţa kinda boring, aşa că l-am sunat pe Adi să îmi arate Bucureştiul. A venit în 20 de minute, mi-am pus centura şi m-am lăsat pe spate în scaun aşa cum mă atenţionase. The guy is a friggin manic ! 😀 Speed maniac-

Am fost în La Motoare, o teresă undeva la etajul 3 al clădirii.. am uitat. Really nice place. Apoi din maşină am văzut Bucureştiul. Adi îmi explica: aici este şi aici este, iar eu dădeam din cap: da, da, ce drăguţ. M-a adus înapoi de unde mă luase, m-am bucurat că l-am văzut şi m-am dus să dorm. Deşi dunno ce somn e ăla când asculţi SOAD şi toată lumea vorbeşte şi bea pe lângă tine. But who cared? I was in a bed, and sleeping😀.

Miercuri, 6 septembrie 2006

– 13.00 – Trei fete în Gara de Nord, cu ditamai rucsacele dupa ele, arse de soare, care abia aşteptau să se întoarcă acasă şi în acelaşi timp ar fi vrut sa mai stea ceva timp în Bucureşti, Constanţa sau Vama Veche.

17.05 – Eram din nou în Galaţi cu inima tristă şi plină de dor. But fuck it.. it was too nice to last longer then it did. *sigh*

Mulţam fain Simonei (a nu se confunda cu Puscifer aka Simona) pentru poze.

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. silviu said, on Saturday, September 9, 2006 at 17:24

    la “cladirea aia” ii zicea teatrul national😛

    bucu rulz ce-i drept; astept sa inceapa scoala sa ma mut inapoi…

  2. Roxa said, on Saturday, September 9, 2006 at 18:01

    Vitaaaaaa ! Ce poza faina ai pus cu el ! Mor ! Ma preling pe scaun !

    ***
    ….

    Asa, mai sus a iesit la iveala groupie-ul din mine.😀 Blazzaj sunt dementiali, Urma… n-am cuvinte, I bow, OCS sunt niste plictisiti, Alternosfera energici, cu un vocal demential, si parerea mea. The looks, the curls !😀 Thank God for television. De Luna Amara, nu mai zic… pacat totusi c-ai prins un concert lent.🙂 Subscribe trebuie sa recunosti ca pun pe roate un show mirific, dar inteleg ca n-ai putut fi mai atenta din cauza ca urma ceva ce-ti place (asa am facut eu la Deftones cu Point Blank).

    Mi-e ciuda ca i-am ratat pe Dance Trauma o data la Peninsula, apoi la FanFest. Mothafuck. Buricul Pamantului au fost insa, pentru mine, revelatia Peninsulei. But tastes, tastes…🙂

    In rest ma bucur ca te-ai distrat. Partea aia cu somnul pe SOAD nici eu n-o-nteleg, si-s mare fana; recunosc ca n-as putea.😀

  3. ionuca said, on Sunday, September 10, 2006 at 12:47

    Se pare ca Green a noastra s-a distrat de minune!

    Dudette, I kind of hate you…. :(( Ai vazut uRMa inainte mea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT FAIR! :-

  4. green said, on Sunday, September 10, 2006 at 15:47

    Aww.. nu Ionuca, defapt a fost super naşpa, am fost atacaţi de delfinii complexaţi de înotătoarele lor mov. Urma s-au dovedit a fi nişte monştrii ai sunetelor, urechile noastre fiind topite cu acid sulfuric de fiecare dată când se mişcau. Şi acum sunt complet devastată de experienţa asta. Be glad you weren’t there. Wuv you too !!

  5. Shirley said, on Sunday, September 10, 2006 at 16:46

    Love your header.

    Blessings,

    Shirley Buxton

  6. green said, on Sunday, September 10, 2006 at 17:31

    Cut the blessings, please.

  7. ionuca said, on Monday, September 11, 2006 at 01:09

    Big hug! *damn that emoticon, wordpress doesn’t let me post it!* So, big bear hug!

  8. Erdin said, on Monday, September 11, 2006 at 04:06

    damn ce beat sunt!

  9. green said, on Monday, September 11, 2006 at 11:35

    And I bet you’re sleeping like a baby right now. I still wuv John Lennon.

  10. puscifer said, on Sunday, December 24, 2006 at 10:16

    8->..dc am citit postul asta?:( si mai asc si o mel deprimanta:|..[vamaaaa 8- >]

  11. iulia...cu rosu said, on Saturday, March 10, 2007 at 01:08

    vama…vama veche…pe mine ma doare acum vama veche…si imi e atat de dor.si totusi atat de frica sa revin….mi-e dor..mi-e dor…devama veche…si frica.


Leave a Reply

