Shades of green

Kafka, ma chose

Posted in Cernelări by Elena on Monday, October 9, 2006

Finalement! Am reuşit să termin de citit America şi Castelul de Kafka. Zic reuşit, pentru că de când a început şcoala, tipul alocat cititului de bună voie a fost din ce în ce mai puţin. Franz Kafka.. am ajuns să am o relaţie specială cu el. Impropriu spus relaţie, da fie. Încerc să găsesc ceva din personalitatea lui în fiecare pagină, ca o femeie ahtiată să ştie cât mai multe despre soţul ei. E inutil să fac asta, rareori găsesc ceva care să ducă la autor şi nu la personaje. E imparţial, precis şi totul decurge natural într-o lume absurdă. Mă face să îmi caut un loc în societatea lui bolnavă. Il est fascinant. Îl iubesc pentru că e simplu şi în acelaşi timp complex. D00h! Sunt fată, şi în 80% din cazuri, fetele sunt romantice incurabile. Fac parte din majoritate.
Mi-ar plăcea să pot scrie ca el, sau cel puţin să pot înnoda o poveste atât de rău încât lumea să uite de unde a început, şi apoi.. într-un mod înfricoşător de natural, să o explic logic.
E cam imposibil, până la urmă m-aş pierde în chestii romantice & clişee. Uhm, sau poate nu, însă mi-ar fi al naibii de greu să mă abţin!

Fui azi la bibliotecă şi mi-am luat Amélie Nothomb – Biografia foamei, Franz Kafka – Procesul şi încă două cărţi de Virginia Woolf (Trei Guinee şi Camera lui Jacob). Timp să fie.

Noapte Bună!

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Monday, October 23, 2006 at 17:46

    Kafka… un scriitor pe care nu am reusit niciodata sa-l inteleg, therefore am renunta de ceva timp sa mai citesc ceva scris de el. Cand vine vorba de carti si muzica exista atatea optiuni cate persoane🙂


Leave a Reply

