Shades of green

Leapşa

Posted in World Wide Web by Elena on Monday, October 9, 2006

Leapşa de la Auraş:

3 locuri care îmi plac în Galaţi:

  • Centru, de la Teatrul Dramatic spre Grădina publică
  • Faleza superioară
  • Ţiglina II

3 lucruri pe care le detest în Galaţi:

  • Depozitul
  • Câinii vagabonzi
  • Mirosul de dimineaţă

3 locuri în care îmi place să ies cu prietenii in Galaţi:

  • La Flor
  • Retro
  • City Life

3 lucruri pe care un occidental nu le-ar înţelege in Galaţi:

  • De ce-s atât de mulţi câini
  • De unde miroase aşa de urât
  • De unde se aude zgomotul ăla ciudat în timpul nopţii

Răspuns pentru ultimele două: Combinatul

Cel mai de fiţe cartier din Galaţi:

  • Mazepa

Cel mai urât cartier din Galaţi:

  • Micro 39

Şi ca să continuăm jocul.. îi ‘taggez’ pe: Roxa, Ştefan & Sabina

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Monday, October 9, 2006 at 20:15

    Supermishto tema noua🙂 Te-as ruga sa cand mai faci referire la un articol sa pui linkul catre el si nu catre blog. K! pls! thx!

  2. green said, on Monday, October 9, 2006 at 21:47

    Thankies & Uoki poki!🙂

  3. ago said, on Wednesday, October 11, 2006 at 12:33

    ce nume faine au cartierele – Mazepa, Micro 39😀

    aici avem numai nume ca Dristor, Colentina, Militari, Drumul Taberei, Obor, Iancului, Primăverii, Floreasca, Tei, Baicului, Pantelimon, Titan (asta e mare… Titanic… :P), Industriilor, Ferentar, Sălaj, Sălăjan, Progresul, Berceni, Apărătorii Patriei, Ghencea, Giuleşti, Crângaşi, Griviţa, Domeni, T.V., Roşu, Aviaţiei, Herăstrău… am obosit… Vitan, Dudeşti, Pajura, 1 Mai, Bucureştii Noi, Tineretului, Văcăreşti, 23 August (acuma nuş cum se numeşte)…

    mişto tema! nu vrei să scrii şi tu toate cartierele odată?😀

  4. ago said, on Wednesday, October 11, 2006 at 12:34

    ah, am uitat the Gigi-Becali estate: Pipera :D:D:D

  5. green said, on Wednesday, October 11, 2006 at 12:40

    Erm, nu-i aşa multă muncă la mine.
    IC.Frimu, Ţiglina, Micro -16-17-18-19…-40.., Mazepa, Ireg, Port, Fileşti.. şi cam atât. De ultimul nici nu-s sigură că e cartier.

  6. Auras said, on Wednesday, October 11, 2006 at 13:40

    Filesti e cartier dar cred ca are si numele Micro 13 sau in jur de 13🙂. Mazepa este 1 si 2, Tiglina este 1,2,3, si mai sunt si altele dar nu stiu cum se numesc sau daca au vreun nume (cele de pe Domneasca, Traian sau Basarabiei (6 Martie))🙂

  7. green said, on Wednesday, October 11, 2006 at 15:04

    Suntem mai tehnici, folosim numerele & all.🙂

  8. slowdeephard said, on Friday, October 20, 2006 at 17:49

    esti din Galatzi🙂 ce dragut. Mi-ai trezit amintiri mishto din liceu. candva, inainte sa ma mut cu acte in regula (buletin, permis de conducere si apartament) in Bucuresti eram si eu din Gl. Am facut la LVA🙂

  9. green said, on Friday, October 20, 2006 at 17:54

    Ce drăguţ.🙂 Mă bucur să mai găsesc un fan TOOL din GL. *points at ur avatar*

  10. slowdeephard said, on Friday, October 20, 2006 at 19:08

    ahahaha si reciproca e valabila. chiar nu ma asteptam. incantata de cunostinta.

  11. Levy said, on Friday, October 20, 2006 at 20:12

    Eu nu am fost in Galati dar mi-as dori sa ajung in vizita, mai ales ca in tinerete unchiul meu a fost acolo preot. Oare unde o fi parohia&biserica reformata din Galati?

  12. teo said, on Thursday, November 22, 2007 at 00:17

    Eu cred ca sunt mai multe cartiere in Galati decit cele mentionate.Un exemplu ar fi Portul.

  13. green said, on Thursday, November 22, 2007 at 15:29

    Citeşte mai bine ce am scris şi poate îţi dai seama de ce nu am menţionat Portul.🙂


Leave a Reply

