Shades of green

Zi de toamnă

Posted in Cernelări, Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Wednesday, October 11, 2006

Am ajuns la şcoală, am stat la ora de filosofie şi apoi am plecat. Atmosfera din clasă mă sufoca, şi nu avea vreo legătură cu simţul olfactiv.. ci mai mult cu orele de matematică şi fizică ce urmau. Pe cât de mult îmi plăcea să stau să o ascult pe profesoară despre Platon, pe atât de greu îmi era să mă gândesc la derivatele şi integralele ce aveau să urmeze în orele de după. So.. mi-am făcut ghiozdanul şi am plecat. Am zis că îmi permit o zi liberă. Aşa a şi fost. O zi liberă, aproape perfectă dacă nu aş fi simţit pentru câteva ore că mi-am pierdut locul în spaţiu şi că nu mai e loc pentru mine nicăieri. După ce am ieşit din curtea liceului, mă simţeam liberă, aproape ca astă vară, doar că de data asta la umbră mă înţepa frigul..
Habar nu aveam unde să mă duc, picioarele mă îndrumau către casă… şi le-am lăsat să mă conducă până la jumătatea drumului. Am gasit o bancă şi mi-am continuat cartea începută cu o seară înainte, Biografia foamei.
O carte amuzantă şi fluidă. Atât de fluidă încât nu am putut să mă abţin să nu o termin astăzi. Acum am foame de Amélie Nothomb.
Din păcate nu cred că o să mai ajung în weekendul ăsta în Bucureşti, ceea ce îmi aminteşte că trebuie să trimit un sms important. *sigh* Motivele sunt multe şi în acelaşi timp poate că aş fi putut să le dau un delete ferm, însă nu am forţă, nu am nimic.
What is iiiiit? Chestia asta care tot încearcă să pună mâna pe mine? E aşa rece, chiar umedă. E monocromă şi începe să mă calce pe nervi.

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Saturday, October 14, 2006 at 18:58

    E un sentiment de toamna, dar… de ce monocrom ? Poate se manifesta altfel.

  2. green said, on Sunday, October 15, 2006 at 01:04

    E monocromă din cauza rutinei. (FeelsGoodToSeeYourComment)

  3. Creep said, on Sunday, October 15, 2006 at 05:46

    Data viitoare anunta.ma cand mai vrei sa chiulesti😉

  4. Levy said, on Sunday, October 15, 2006 at 20:14

    Si mai e si faptul implinirii…maturizarea legata de un simt al realitatii foarte acut, senzatia ca totul in jurul tau e cufundat in ignoranta si tu nu iti mai gasesti locul. Si nu-i asa ca parca nu iti doresti starea asta? Pentru ca de obicei vine pe nedorite…

  5. anna said, on Wednesday, October 18, 2006 at 13:27

    🙂

  6. gogosjika said, on Friday, November 9, 2007 at 18:21

    I’m just a little boy and a don’t know what to say. It’s good if you want to kill somebody..


Leave a Reply

