Shades of green

După-amiază

Posted in © green by Elena on Thursday, October 19, 2006

Stăteam lângă ea în staţia de tramvai. Îi povesteam despre starea mea de azi. Da, ştiu că nu era prea atentă şi că eu vorbeam cam mult, dar nici chiar aşa încât să zică din senin: “Peste câţiva ani, 1 din 5 oameni vor avea cancer”.
Am tăcut. Mă simţeam cumva penibil şi în acelaşi timp eram indiferentă. Normal că mă gândeam numai la mine.
Am urcat în tramvai şi m-am aşezat departe de ea. Era în spatele meu. “Scuze.”, a şoptit. Hihi, ce-mi place când îşi ia atitudinea de copil nevinovat şi se prezintă impecabil jucându-şi rolul. Ştiu de fiecare dată că în spatele vorbelor simple se ascund gânduri organice. “Hai, continuă acum..” mi-a zis. I-am plâns că el nu o să mă aştepte.. nu a vrut niciodată, bănuiesc. Apoi i-am spus şi lucruri pe care nu le credeam din tot sufletul. Cât de superficială am fost azi..
“Cei care au cancer la plămâni pot trăi maxim 8 ani de la diagnosticare”.

Leave a Reply

