Shades of green

MathzzZ

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Wednesday, October 25, 2006

Sunt varză la mate. Mă simt pierdută rău de tot.. încep să cred că şi la Fizică sunt pierdută, my 1st love şi acum mă dezamăgeşte şi ea. Puii mei😐 sunt retardată? Foarte posibil. Mă tot gândesc pe ce draq am frecat menta în ultimii 3 ani? Ugh ugh!!! I know, I know! Pe Thomas Hardy, Henry James, Charlotte Brontë, Paul Auster, Gabriela Melinescu şi mulţi, mulţi alţii.. Niciunul nu mi-a zis că o să mă întâlnesc cu Tanti Mate şi că o să am coşmaruri din cauza ei.😐

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Wednesday, October 25, 2006 at 19:45

    Sa te feresti atunci de facultate cu profil tehnic🙂

  2. green said, on Wednesday, October 25, 2006 at 19:49

    Uhm, poate.. Însă nu mă dau niciodată uşor bătută. I’mma win the fuckin’ war.

  3. ionuca said, on Thursday, October 26, 2006 at 23:52

    Nu ai pierdut vremea citind, clar??? Sa nu te mai aud ca spui asa ceva ca te reneg!

    Eh, am reusit sa fiu cat de cat bossy?😀

  4. green said, on Friday, October 27, 2006 at 17:04

    Aye aye ma`am!

  5. claudiu said, on Friday, October 27, 2006 at 17:39

    Pai….extrapoland putin…ti-a zis cineva ca o sa traiesti…si o sa ai cosmaruri din cauza asta?🙂

  6. green said, on Friday, October 27, 2006 at 17:52

    “Cuvântul extrapoland nu a fost găsit. Rezultate aproximative:
    Nici un rezultat relevant.”

    Ce înseamnă extrapoland?

  7. Auras said, on Friday, October 27, 2006 at 19:19

    When all else fails, you should turn to google (sau DEX):
    EXTRAPOLÁRE s.f. 1. Extindere ipotetică, pe baza unui raţionament prin analogie, a unei noţiuni de la un domeniu la altul; trecere de la o idee la alta mai complexă, cu o sferă mai largă etc.; generalizare.

  8. claudiu said, on Friday, October 27, 2006 at 20:52

    tastatura mea inca nu a invatat sa scrie cu diacritice. mai cauta.
    pana atunci, iti dau definitia din DEX :

    EXTRAPOLÁRE – Extindere ipotetică, pe baza unui raţionament prin analogie, a unei noţiuni de la un domeniu la altul; trecere de la o idee la alta mai complexă, cu o sferă mai largă etc.; generalizare. 2. (Mat.) Operaţia de determinare a unei serii de valori ale unei funcţii pentru valori situate în afara unui interval de valori cunoscute; extrapolaţie.

  9. Levy said, on Saturday, October 28, 2006 at 06:43

    Nu esti facuta pentru mate si fizica, pentru ca ai talent literar…si nu imi spune de Ion Barbu si altii ca el exceptii… Scapa cat mai repede de mate-fizica si nu vei mai avea cosmaruri, believe me. Sweet dreams!

  10. Lorin said, on Saturday, October 28, 2006 at 09:23

    Salut Green.
    Nici mie nu mi-a placut niciodata matematica, dar hei… ai sa treci si peste asta. Am o impresie ca nu ai sa faci facultate de profil tehnic… i think…
    Corecteaza-ma daca gresesc.

  11. green said, on Sunday, October 29, 2006 at 20:38

    Auraş & Claudiu, thankies😀 thankies.
    Levy & Lorin, foarte posibil să aveţi dreptate, but who knowz.


Leave a Reply

