Shades of green

Platitude

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Wednesday, November 8, 2006

Nu am mai scris aici pentru că nu am avut timp şi nici idei. Viaţa mea? Momentan e destul de monotonă. Nu am chef de revolte împotriva străinilor care ne sugrumă, şi nici împotriva superficialităţii din Romania. Oricum cuvintele împrăştiate pe aici nu fac nicio diferenţă. Nu..
E 19:00 şi mi-am luat o pauză de la integrale frenzy. Aştept să vină b a b y vineri (counting hours), să termin de citit “Chipuri ascunse” de Salvador Dalí (îi dau 3 stele din 5, până acum) şi să.. mă apuc cu adevărat de învăţat.
Mâine pregătire la mate, azi Skunk Anansie.

simţ bine la şcoală. Totul e fluid şi calm.. prea calm. Am nevoie de o bombă. Aruncaţi în mine cu dinamită şi cu ce mai aveţi la îndemână (de preferat lucruri incandescente). Sau mai bine aştept weekend-ul.

Skunk Anansie – It takes blood and guts to be this cool but I’m still just a cliche.mp3

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Thursday, November 9, 2006 at 10:54

    Sa te apuci adevarat de invatat ce?

  2. green said, on Thursday, November 9, 2006 at 16:12

    Să mă apuc de învăţat la istorie, la română.. cel puţin ce ne predă.
    Simt că sunt superficială în ceea ce priveşte şcoala.

  3. Levy said, on Thursday, November 9, 2006 at 22:04

    Pai asa e in a 12-a: mult stres pentru nimic! O sa vezi ca si anul trecut ai invatat mai mult decat o vei face anul asta. Don’t worry. Have fun. Serios. Daca ai putea invata din distractie, nu din obligatie ar fi super: ar merge mai usor si cu efecte pozitive pe termen lung asupra materiei cenusii…🙂

  4. Auras said, on Thursday, November 9, 2006 at 22:27

    Ah, ma gandeam ca te apuci sa inveti lucruri folositoare precum… cum functioneaza un televizor, sau de cati politisti este nevoie pentru a monta un bec (5, daca vrei sa stii).

  5. slowdeephard said, on Thursday, November 9, 2006 at 22:59

    lucruri incandescente? … dar… dar… dar… ar putea dauna grav sanatatii dvs…

  6. slowdeephard said, on Thursday, November 9, 2006 at 22:59

    a, si btw, in momentul de fatza ai 11,111 hits la blog stats😀

  7. green said, on Thursday, November 9, 2006 at 23:29

    Levy.. hope you’re right.
    Auraş..🙂 am I missing something?
    @Slowdeep.. yeah baby, hurt me!!

  8. Auras said, on Thursday, November 9, 2006 at 23:55

    No, it’s just me. I’m missing something.


Leave a Reply

