Shades of green

GERONTOFILÍE s.f. 1. Dragoste faţă de bătrâni.

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Tuesday, November 14, 2006

Piii

Tanti din blocul sinistru şi calm.
Aici vin când nu am chef de şcoală, în pauză. Bloc plin de folositori de cârje. Îl cunosc şi pe nenea de la 1.. ştiu că fiica lui e plecata în Japonia şi că el e mândru de ea.. ştiu că are un câine bolnav.. care nu iese afară din casă, mai ştiu şi că îi sta foarte bine cu pălăria aia gen Sherlock Holmes.
Locatarii se cunosc de zeci de ani. Blocul seamănă cu un azil de bătrâni..

Mă apucă spaima când mă gândesc că şi blocul meu o să fie la fel într-o zi. Asta nu mă opreşte totuşi să fiu fascinată de oamenii bătrâni, şi să mă întorc pe banca din faţa blocului ăstuia, atunci când mă simt prea sătulă de prostiile celor tineri.

Bnaca

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vlad said, on Wednesday, November 15, 2006 at 17:33

    Şi cei bătrâni fac prostii. Şi tinerii sunt înţelepţi: dovadă, blogul ăsta🙂

  2. ionuca said, on Thursday, November 16, 2006 at 14:58

    Suuuper poze. Pe mine ma deprima sa ma gandesc la batrani. E asa de trist… sa te zbati o viata intreaga si apoi sa te trezesti neputincios si singur. Brrrrr :-S

  3. vladstroescu said, on Saturday, November 18, 2006 at 21:44

    Fals. Bătrâneţea poate fi o vârstă frumoasă. Prea venerează societatea noastră tinereţea. Tinerii sunt nişte…nişte…


Leave a Reply

