Shades of green

Bad toothie

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Wednesday, November 29, 2006

Mi-e frică de dentişti, mereu mi-a fost frică de ei. Tocmai d-asta acum ceva timp, am decis să îmi scot singură o măsea. Everything went peaaachy.. doar că nu prea am scos-o bine, rămânând două bucăţele mici înfipte în carne. Normal că nu am suflat nicio vorbă alor mei, aşteptând ca bucăţelele să cadă singure. Right. Big mistake.
Mă mai enervau din când în când însă nu atât de mult încât să mă duc la dentist şi să îmi facă injecţie sau mai ştiu eu ce chestii satanice.
Duminică.. pains. Luni, pains. Marţi abces. Really BIG pains. Ai mei nu erau acasă şi am decis să mă tratez singură cu Special Old Canadian a lu’ dad. Right! Another big mistake. M-am ameţit bine.. apoi m-am decis să îi sun pe ai mei şi să le zic.. Antibiotice nu am putut lua.. cuz of the alchool, so I had a sleepless night. PURRFECT! O durere intensă şi constantă pe care nu poţi să o ignori.. iar după patru ore începi să delirezi şi să te enerveze orice chestie măruntă.
De dentist tot nu am scăpat şi azi i-am făcut două vizite. Mă mai duc şi mâine dimineaţă. Momentan nu am voie afară.. cică nu cumva să se agraveze.. Să mă mai plâng? Cred că e de ajuns.

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erdin said, on Wednesday, November 29, 2006 at 23:57

    Nu te mai plange! Rejoice Dinamo won!
    Aleo Aleooo Dinamo!
    Bbswkp!

  2. green said, on Thursday, November 30, 2006 at 00:02

    Whine is what I do best, don’t take that away from me!😀
    No kp TODAY. Tomorrow maybe😉

  3. Erdin said, on Thursday, November 30, 2006 at 00:14

    O durere intensă şi constantă pe care nu poţi să o ignori… ?!!?! *dies*

  4. green said, on Thursday, November 30, 2006 at 00:16

    Poor b a b y.😦 *promises kp*

  5. ionuca said, on Thursday, November 30, 2006 at 00:19

    :(( Daca nu as sti cat de ingrozitoare sunt durerile de dinti, as rade cu pofta de post-ul asta minunat scris!

    Sper ca ai invatat ceva din aceasta neplacuta experienta, nu? :-“

  6. green said, on Thursday, November 30, 2006 at 00:25

    Yup Ionuca🙂 , data viitoare nu mai beau mult ca să nu mai fiu tentată să îi sun pe ai mei. PERIOD!

  7. Auras said, on Thursday, November 30, 2006 at 08:44

    Spre binele urmasilor nostrii sper ca la urmatoarea metamorfoza sa avem fie dinti mai puternici din ceramica si rezistenti la carii si dulciuri sau fara dinti, deloc.

  8. princessita said, on Thursday, November 30, 2006 at 14:56

    aoleuu..ce-am mai patimit si eu pe tema asta … e awful😦 si cel mai mult ma irita dentistii aia care au o moaca inodora , incolora , par mai mult niste macelari , “si isi fac treaba” in cabinetele lor primitive cu miros de masele anesteziate , si apoi te expediaza cu un mai mare sau mai mult indiferentism

  9. princessita said, on Thursday, November 30, 2006 at 14:57

    *mai mare sau mai mic ..

    in fine..some of them really suck

  10. green said, on Thursday, November 30, 2006 at 15:09

    Mie mi-a plăcut dentistul la care am fost; foarte de treabă şi manierat..😉 iar cabinetul.. squeaky clean.😉


Leave a Reply

