Shades of green

Cuvinte gogoşi

Posted in Una sinapsă by Elena on Friday, December 1, 2006

E abia 9 fără zece dimineaţa şi deja am reuşit să mă stresez, enervez.. etc. 1st strike aseară, 2nd, 3rd and 4th this morning.. una după alta. Persoane foarte apropiate mie ce nu se ţin de cuvânt. NIMIC nu mă enervează mai mult decât vorbele aruncate în vânt. Oh well, fuck it.

La Mulţi Ani români? De ce? Ar înseamna să mint şi eu acum.. căci nu ne mai dau decât vreo 50 de ani de supravieţuire ca popor în adevăratul sens al cuvântului.

Geezus, never felt so frustrated. Poate că e frustrare şi pentru că nu pot să detaliez faptele.. out of, să zicem ‘bun simţ’.

Off to pregătire.

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Sunday, December 3, 2006 at 15:19

    Ah, stiu cum te simti. Cel mai cumplit e sentimentul de dezamagire, mai ales cand e provocat de cei dragi noua. Dar sa ii ierti, bine?

  2. green said, on Sunday, December 3, 2006 at 16:03

    Yup, already did.

  3. Dan The Man said, on Wednesday, December 6, 2006 at 23:24

    Te regăseşti sigur în ultimul meu articol. BTW, hallo, stranger😦

  4. green said, on Thursday, December 7, 2006 at 14:28

    Aww *hugs Dan a whole lot* Hello to you too.

  5. puscifer said, on Friday, December 8, 2006 at 17:05

    :-S😦 pOoLa meaaa😐 ..care nici nu o am..😦 io is de vina? :-s daca da.. imi cer scuze😦 eram rupta in seara aia ..si mai eram si stresata ca era atata lume noua la mine in casa..si toata lumea era peste tot!!


Leave a Reply

