Shades of green

Linişte. Hihi.

Posted in Uncategorized by Elena on Wednesday, December 6, 2006

Se pare că mai toată viaţa mea am căutat liniştea. Însă nu liniştea sufletească, căci asta îmi este sinonimă cu plictiseala. Nu. Liniştea.. zgomote cât mai puţine, aproape inexistente. Desigur, liniştea asta să aibă un preţ cât de cât ridicat, căci altfel m-aş plictisi din nou de ea şi nu mi-ar mai plăcea.
Liniştea dobândită într-un oraş aglomerat e mult mai intensă decât cea dobândită într-un loc în care liniştea e ceva obişnuit.
E o chestie generală cred, pe care o aplic acum liniştii. Să vrei lucrul cel mai greu de dobândit, căci de cele mai multe ori.. acela e un lucru de o mai mare calitate.

Bucurie, căci nu se aude nimic. Liniştea a căpătat muzicalitate.
Televizorul e deschis, însă pus pe mute. Ce bine e. Luminile şi-au făcut ring de dans pe pereţi şi dansează pe muzica liniştii.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nyana said, on Wednesday, December 6, 2006 at 08:48

    Are you sure a quiet place is what you really want😉 ?

  2. LevyNagy said, on Tuesday, December 19, 2006 at 18:32

    Si eu caut linistea dar imi place sa ii adaug cate un ritm de chitara bass…


Leave a Reply

