Shades of green

Babbles #n

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Thursday, December 7, 2006

Bla bla.. mi-e lene azi. Mi-a fost lene şi ieri. Mă stresează fazele mele de seriozitate maximă. Asta se întâmplă mai ales atunci când sunt stresată. It’s like.. KabOOm! Nicio glumă nu mă mai scoate din😐 face. Presimt că urmează o perioada de straight face-uri mai intensă decât cea din ultima săptămână. E stupid :)) mă stresez pentru şcoală şi chestii minore, universul meu se micşorează.. so does muh brain, so it seems.

E 23:27, peste 7 ore tre’ să fiu în picioare and kicking asses la Fizică.. obiectul Fizică. Right. Numai de asta nu o să am chef. Mâine e zi de Flor, Retro sau văzut Viţa de Vie live, tho I kinda doubt ’bout the last part. Mai cântă şi Morandi, dar de ei nu îmi fac griji. Sunt acoperită de Auraş. BTW, să nu uit să îi dau mâine şoseta ca să se semneze tipul ăla girlie-like pe ea şi apoi să mă.. cu ea. EhM! Cine mi-a dat tastatura?

Dacă nu e de ieşit, e de văzut Lion King la Ovidiu. FUN! Right. Ah, damn it. Sunt deprimată. Vreau b a b y! ACUM! Dacă nu, măcar să nu plece toată lumea prin alte părţi şi să îmi facă în ciudă că eu rămân aici.. pseudo-patrioata de mine.. Mkay, so Joe pleacă în Austria.. a câştigat o excursie de 5 zile acolo după ce a participat la un concurs de ecologie. Dan pleacă în Amsterdam… cică să se relaxeze în vacanţă. * you!😛 Mai e şi Ciprian, Olanda scrie pe faţa lui. Yup, sunt o egoistă.. şi deprimată, şi … mă opresc. Folosesc prea multe “…”:\

Noapte Bună!

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Thursday, December 7, 2006 at 23:51

    Morandi te asteapta. Am vorbit cu Moga si e Ok cu soseta🙂>:D

  2. green said, on Friday, December 8, 2006 at 00:13

    Awww, you’ve just made my day.😀
    Am o chestie.. Moga şi Morandi sunt.. doi într-una?

  3. Dan The Man said, on Friday, December 8, 2006 at 09:06

    O să fac cele mai obraznice poze cu putinţă în Red Light District, o să mă plimb în fiecare zi, shopping, clubbing şi orice cu terminaţie -ing. LOL. Şi e doar începutul… ;-p

  4. arhivatorul said, on Friday, December 8, 2006 at 10:19

    morandi si moga ce sunt chestiile astea…
    si btw la faza cu toata lumea care pleaca… stai linistita ca si majoritatea pretenilor mei pleaca… nu esti singuea😀

  5. erdinibram said, on Friday, December 8, 2006 at 22:52

    Buna seara domnisoara! Nu cumparati niste inimioare? Avem si Mosi Cracitzi, niste globulete, avem di toate! Hai va rog eu frumos strang si eu niste bani sa plec cu baby`ul meu la munte!!! Kisses. PS> Plec si eu ……. la munte,cu tine chiar!

  6. green said, on Friday, December 8, 2006 at 23:07

    *checks her pockets* Ugh! I got a cigar and some coinz. One Santa pwease, and ehm.. *buys the salesman* :> :*

  7. Auras said, on Friday, December 8, 2006 at 23:49

    Ceeeeee? parca nu mai mufai!

  8. green said, on Friday, December 8, 2006 at 23:54

    Oups! Delete that from your mind. *feels ashamed*

  9. Auras said, on Saturday, December 9, 2006 at 00:41

    Deci am o bere pana acu…

  10. green said, on Saturday, December 9, 2006 at 00:56

    “Dacă mă prinzi vreodată fumând, îţi dau o bere. (Ştiu că o să regret că am zis asta).”
    Încă nu m-ai prins. But be it, you have a beer from meh😉

  11. slowdeephard said, on Tuesday, December 12, 2006 at 05:16

    mai exista Retro?😀 nice. asta e vechi, e de pe vremea mea …

  12. Auras said, on Tuesday, December 12, 2006 at 15:27

    Da chiar, mai exista?

  13. green said, on Tuesday, December 12, 2006 at 15:33

    Ay! Încă mai există, and it’s kewl :>


Leave a Reply

