Shades of green

Mami?

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Saturday, December 9, 2006

Mama lucrează azi. D-asta eram eu aşa de dezorientată azi dimineaţă. Lumina de la bucătărie nu era aprinsă. Nu miroasea a mâncare. Nu a venit nimeni să mă trezească. WTF? Ah, mum lucrează sâmbăta asta. Darn.
Wait! Dar de ce îmi pare rău? Trebuie să mă bucur, căci nu mă cicăleşte să fac patul, să dau cu aspiratorul şi să mă pieptăn. (Yeah, I still have these issues..)
I missed her today.:\ Nu găseam nimic prin casă.
Aaah.. şi nici aspiratorul ăla se pare că nu mă suportă. L-am deschis şi în câteva secunde bang, s-a stricat. Tata era pe punctul de a pleca and I started whining, like always. Ne punem amândoi lângă aspirator, îl desfacem.. ne uităm la el etc.. până la urmă îi schimbăm filtrul aşa cum ştim noi.. Oh, da! Treabă de făcut în doi. Dacă era mum.. anyhow. Îl băgăm în priză şi stăm lângă el, apăs pe buton.. Pfff.. praf peste tot. I need a bath now, tre’ să mai curăţ şi la intrare. I NEED MUM.
A sunat mai devreme totuşi. Mi-a zis şi unde îmi sunt papucii mei de casă mov cu pisicuţe. Damn it, where’s yer mum when yew need her? AT WORK.
Weird, căci eu nu am fost niciodată fata mamei, ci fata tatei.

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Saturday, December 9, 2006 at 22:36

    Ah, si eu am probleme din astea cu mama. Lately mi-a spus clar ca daca nu imi descalcesc parul pana merg acasa ma dezmosteneste si nici nu mai imi bani ca sa supravietuiesc in mean Bucharest. Mai am un pic de lucrat la par si sunt ca noua… si avem niste minunatii de dreadlocks naturale… :-

  2. green said, on Saturday, December 9, 2006 at 23:14

    Oh ehm gee! Sper că ai poze cu tine & dreadies.😀

  3. Roxa said, on Sunday, December 10, 2006 at 13:13

    Daca simti asta cand e plecata doar la lucru, ce-o sa se-ntample cand…

    OK, sunt fatalista. Again.

  4. green said, on Sunday, December 10, 2006 at 13:51

    I know..:\ mi-a trecut şi mie prin cap când scriam postul.

  5. LevyNagy said, on Tuesday, December 19, 2006 at 18:39

    That damn vacuum! It’s ruining your life!🙂 But you still have your dad, great!


Leave a Reply

