Shades of green

Smooth

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Saturday, December 16, 2006

So, long time no see dear blog. I haven’t missed you, nope.. not a bit. But some few minutes ago I remembered you and wondered if you’ve missed me. So, always keeping in mind that you need me so and very much, i am now, making a sacrifice.

Ultima săptămână m-a schimbat.. mult. Citeam postul precedent şi mă gândeam că habar nu aveam cât de mult o să fiu altcineva.. peste aproape o săptămână.
Am renunţat la oameni la care nu vroiam să renunţ, însă acum merg pe o stradă cu sens unic. Ciudat. Ce telenovelistic sună (((: şi totuşi e SO TRUE. Anyhow.. mă ameţesc de una singură.
Nu am mai fost aşa de fericită de mult timp. Nici nu-mi mai amintesc bine ultima oară când am fost atât de fericită.. dar ce contează?

Nu găsesc un template pe gustul meu, d-asta tot oscilez între vreo 3-4. Ce mă stresează ăştia de la wordpress că nu îţi dau voie să editezi un amarât de CSS decât dacă plăteşti. Eh, au şi ei motivele lor, I know, I know.
Vreau un template care să aibă fontul ăsta (current theme Fauna).. Verdana size 1, custom header.. two-columns and and… errrm mai multe chestii.. dar se pare că pun câte o firimitura din ceea ce îmi place mie în fiecare template.
Nites.

went down the hill,
the other day
my soul got happy
and stayed all day

PS: Mă apuc de modificat fontul pentru toate posturile =)) wish me luck, şi cred că rămân la skinul ăsta, Simpla. No more nites, mkay?

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Saturday, December 16, 2006 at 01:20

    Despre partea cu fontul.. n-ai ce face🙂
    Get your own wordpress😛

  2. green said, on Saturday, December 16, 2006 at 01:23

    I think I will.. :>

  3. Nyana said, on Saturday, December 16, 2006 at 11:40

    If you ask me, e mai simplu să-ţi iei un host de undeva, max 100 MB e deajuns, zic eu, instalezi wordpress pe el, dar rămăi cu linkul de aici. (sincer, prefer .wordpress.com decat .xhost, .lx sau alte domenii ţicnite). If you need anything, let me know🙂

    And glad to see you’re in a more happier state of mind. Don’t worry, nu sună a telenovelă, I know exactly how it feels🙂

  4. Auras said, on Saturday, December 16, 2006 at 12:39

    Poti sa-l tii si la mine pe server, unde ai spatiu la discretie si merge si bine in .ro/galati/braila🙂

  5. green said, on Saturday, December 16, 2006 at 12:40

    Really? :>

  6. The memoirs « Scrapbook said, on Monday, February 26, 2007 at 07:30

    […] Melodia de la Elena […]


Leave a Reply

