Shades of green

Sha la la

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Sunday, December 17, 2006

Mă înţeapă inima. Nu prea am mâncat.. am smokat şi visat. Mi-a găsit mama o brichetă.. are idei. ‘tever.
Mă holbez la tastatură.. îmi vin idei geniale fără să le gândesc şi apoi când vine vorba să le scriu.. se deşiră toate. Rămân nişte lucruri banale şi stupide chiar. Oh well.. mă scuz.
Mâine e Fizică, Mate. Do I look like I care? Fuck, yes!
Vreau vacanţă acum!!! (: Vreau şi munte.. but if bf can’t cum, then I probably won’t. Aww 8->
Aşa.. era un plan cu Flo’ & George. Să merem la Bucale apoi la Sinaia de Crăciun.. then Timişoara pentru Revelion.
Planul a fost făcut astăzi în maşină între o ţigară şi o gură de Cola. S-a deşirat însă după ce am vorbit cu JB. Motivele nu prea sunt întemeiate.. but who cares? Momentan plutesc, nu merg.. şi mi se poate refuza aproape orice, că nu îmi va păsa.
Mă duc la somn. Trebuie să mă trezesc la 4.. să recapitulez la Fizică… şi cu ce poftă o să citesc. (: Ugh! Ciudat, câtă energie îţi dă..

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. arhivatorul said, on Monday, December 18, 2006 at 10:35

    bafta la fizica

  2. Auras said, on Monday, December 18, 2006 at 11:17

    Si eu as fi vrut la munte acum dar nu e vremea “frumoasa”. Adica nu prea e zapada, nu poti sa schiezi/ te dai cu placa.
    Am auzit si eu ca vreti sa va duceti la Bucale. N-aveti ce face, mai ales in weekendul asta, cand va fi foarte aglomerat pe strazi si trenurile la fel.

  3. LevyNagy said, on Tuesday, December 19, 2006 at 18:47

    Ceva nu inteleg: ori aveti prea mult de invatat ori nu se mai invata nimic in timpul semestrului de trebuie sa recuperati cu noptile inainte de vreo teza & test etc. Probabil ca am pierdut eu contactul cu realitatea…scolara, nu ma lua in serios.


Leave a Reply

