Shades of green

.ro, the usual

Posted in Review, World Wide Web by Elena on Monday, December 18, 2006

http://ro.wordpress.com e un mare rahat. Nu pentru că design-ul e de urât sau mai ştiu eu ce chestiuţe neimportante.. ci din cauza oamenilor şi a lucrurilor pe care le scriu.. defapt cel mai mult mă enervează comentariile de pe lângă posturi şi nu posturile în sine. Simt aşa o tensiune între ei.. gosh! Deci, ori se pupă în fund, ori se înjură încercând să pară finuţi. Maaan.. d-asta m-am scos de pe ro.wordpress🙂 să nu mă mai prindă decât românii pe care îi vreau eu. (wants to say something really mean about some retards from the blogosphere but will hush her mouth cuz it’s better that way).

Anyhow, mi-e silă rău de tot. Ştiu că nici eu nu sunt prea departe de ei.. dar cel puţin i-am observat şi în acelaşi timp m-am calmat eu.. Ehm, mi-e lene să reformulez ((: Din cauza lor, nu mai am nici chef să mai postez. Mai bine mănânc pufarine. Puii mei.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. LevyNagy said, on Tuesday, December 19, 2006 at 18:49

    Mda…te inteleg perfect. De aia eu nu scriu blogguri. Mai ales pentru romani. Sa nu ii vad, M-am saturat de ei mai ales in strainatate. Sa ii vezi acolo cum sunt, ca lipitorile. Yuck! In rest numai bafta.

  2. gramos said, on Tuesday, January 2, 2007 at 09:06

    Pupatori in fund am vazut destui, intr-adevar. Pe mine m-au enervat si aia care incearca sa copieze de la altii, da’ incearca sa pretinda ca sunt originali.

    Injuraturi am vazut mai putine, dar poate n-am citit ce trebuia🙂

    p.s. La multi ani!🙂


Leave a Reply

