Shades of green

ViSsSss

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Uncategorized by Elena on Tuesday, December 19, 2006

AAaaa! E 5 fără un sfert dimineaţa. Abia m-am trezit. Momentan mă ţin de cap. Tastez cu ajutorul puterilor mele supranaturale. Sunt un gremlin fermecat.
Am avut cel mai fucked up dream ever! Well.. almost.
Eram la o masă festivă, mama stătea lângă mine (gremlin). Între mine şi mama pe masă, un satâr. Îl iau şi îi tai o bucata din cap mamei. De la spate. Ea nu zice nimic, continua să vorbească cu lumea etc. se desprinde bucata aia.. damn ce fel era :s aşa cum tai prea adânc un măr şi dai de seminţe. Anyhow, îi dă sângele şi eu încerc să îi lipesc bucata de cap. Mă uit la satâr şi văd scris mic pe el.. “anything you’ve touched, bring it to us.” sau ceva de genu ăsta. Apoi dădea o adresă şi un nume de medic.:\ It’s a sign!
A venit tata şi se uită ciudat la mine.. pun pariu că ştie despre fapta mea.
Flaviu: stii ca baietii tre sa viseze ca-si omoara tatal si fetele mama?
Flaviu: io am visat ca o omoram pe mama

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. arhivatorul said, on Tuesday, December 19, 2006 at 17:00

    in vis nu poti sa citesti,… sigur nu era realiate din ata viata paralele :))

  2. green said, on Tuesday, December 19, 2006 at 17:14

    Ehm, scrie şi tu mai..
    În vis poţi să citeşti😀 Tocmai am zis că am citit eu😉

  3. LevyNagy said, on Tuesday, December 19, 2006 at 18:56

    In vis poti orice! De aia e visul capabil de metamorfoze si creeaza cele mai imposibile situatii. Eu in vis stiu tot ce se intampla in realitate, inclusiv cat e ora, si fac calcule uriase si vorbesc perfect limbi straine. So…keep on dreaming!

    In afara de faptul ca ati dat-o in psihanaliza freudiana e totul ok🙂

  4. netstalker said, on Wednesday, December 20, 2006 at 22:45

    cine-i bre flaviu asta… ciudat rau omu… pun pariu-i ca-i ghei… cum dracu sa visezi ca… pftiiiii anyway nu-ti face griji lasa bine ca era cineva online sa te linisteasca… damn internet… pica …aaaaa…….aaa..a…0110010111….

  5. green said, on Thursday, December 21, 2006 at 18:17

    Aaaad :> :* thankies

  6. Auras said, on Thursday, December 21, 2006 at 19:18

    netstalkere, iar netstalking prietenii mei ?:)

  7. ionuca said, on Friday, December 22, 2006 at 23:04

    Geez, ce vis ciudat :-S brrrrr….

    Sper sa nu mai visezi asa ceva niciodata!


Leave a Reply

