Shades of green

Gifts

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Friday, December 22, 2006

HS

Eu de obicei nu prea cadorisesc lumea, decât foarte rar şi pentru persoane foarte speciale. Lipsă de bani de cele mai multe ori.. sau un pic de egoism. Buuut.. nu ştiu ce m-a lovit ieri şi BANG! Tre’ să îi cumpăr cadou. I pondered and I pondered şi m-am oprit până la urmă în librăria Humanitas, and bought this purrfect book for him. Cuprinde două nuvele pe care le-am citit mai demult.. scrise de Hermann Hesse. Mi-au plăcut extra, cred că am produs şi un post despre ele. Mă simt foarte bine acum..

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristy said, on Saturday, December 23, 2006 at 07:38

    Oferitul cadourilor de Craciun e actiunea cea mai lipsita de altruism pe care o poti face. De fapt tu iei cadoul ca sa te simti tu bine despre tine, ca esti o persoana generoasa si sensibila, nepasandu-ti intr-adevar de fericirea persoanei caruia cumperi ceva. Been there, done that😀

  2. green said, on Saturday, December 23, 2006 at 10:46

    So and very trv😆

  3. Roxa said, on Monday, December 25, 2006 at 15:15

    Prin urmare, eu n-am luat nimic nimanui this Xmas. :)) Dar mi-ar fi placut sa primesc asa cadou.

  4. boyarul said, on Thursday, December 28, 2006 at 22:34

    “Daruind vei dobandi…”


Leave a Reply

