Shades of green

Babbles #n+1

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Tuesday, December 26, 2006

Iar o să vorbesc despre lucruri legate de Crăciun şi despre viaţa mea cea plictisitoare pentru ceilalţi totuşi atât de interesantă pentru mine, uneori.
Ehm, am impresia că am zgâriat lentilele ochelarilor, sper totuşi să fie doar murdari.
So, as I was saying.. ieri (24 decembrie) după-amiaza am mers cu colindul la profesoara mea de română din generală. E un fel de tradiţie de acum să fac asta cu ex-colegii mei. Falsăm 5 minute, că mai mult nu ne suportăm şi apoi trecem la poveşti cu profa de română. Profă de română căsătorită totuşi + uber cool extra kid.
Apoi petrecere. Aaah, am primit cadou o brăţară de os.. mmm.. cred ca e de os.. uhm, uhm şi are nişte flori de lotus pe ea. Sooo pretty!
Enough with childish stuff.. sunt obosită de la prea mult somn. Am crezut că nu mai recuperez vreodată noaptea trecută aşa că am dormit azi toată ziua. Am mâncat prea multe preparate din carne, prea multă ciocolată. O zi frumoasă totuşi :> Mi-e somn. Noapte bună!

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Tuesday, December 26, 2006 at 14:32

    cine ti-a fost profa de info ?

  2. Auras said, on Tuesday, December 26, 2006 at 14:32

    info=romana. sorry, defect profesional

  3. green said, on Tuesday, December 26, 2006 at 17:10

    Freak!!
    Modiga. Nepoata lu` Patriche.

  4. mister1ous said, on Wednesday, December 27, 2006 at 00:46

    s-o porti sanatoasa [bratara]

  5. green said, on Wednesday, December 27, 2006 at 00:51

    Thank you!🙂


Leave a Reply

