Shades of green

Pink turns to violet

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Wednesday, January 3, 2007

Reţeta mea era purrfectă! Eu zâmbeam, toată lumea zâmbea. But NOO! Mum & Dad don’t like my smile, so it seems😦
Şi acum sunt in a shitty mood. Mmm.. ba nu prea, dar îmi place să mă plâng. Anyhow.
Nu vreau să înceapă şcoala. Mi-e lene şi vreau să fiu lăsată în lenea mea. Cumva mă simt mereu în urmă. Toţi îşi repetă, fac caiete de sinteză.. WTF is that? Şi de când se fac aşa chestii?o_O Şi mă apucă groaza, panica, EVERYTHING. Ugh!

Leave a Reply

