Shades of green

Degeaba

Posted in Fiction&Fiction, Una sinapsă by Elena on Friday, January 5, 2007

Nu mă atinge. Nu suport. Nu mai vreau. Nu..
Mă vopsiţi în gri. Îmi ciupiţi picioarele apoi râdeţi. Mă târăsc. E simplu şi trist. Mă doare căci ştiu că se putea mai bine. Mult mai bine.
Recea ei urmă pământească mă bântuie şi mă face să ţip în mine. Îmi era dor de trăirile astea, îmi amintesc că trăiesc.
Aş putea scrie despre morminte şi fantome, despre copaci goi, despre oameni mohorâţi.. degeaba. E larva aia care pulsează melancolie. E imposibil de exterminat. E o durere fără margini ce te face să îţi doreşti moartea, căci ai muri fericit. Degeaba. Nu ne plăteşte nimeni să aplaudăm cu furie, strigătul nostru nu distruge tunetul. Degeaba.

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. gHOSt said, on Friday, January 5, 2007 at 20:07

    Mi-a placut. Am scris si eu ceva asemanator😛

  2. green said, on Friday, January 5, 2007 at 23:18

    Mulţam. E un fragment din ceva mai gras scris de moi.

  3. Bogdan said, on Friday, January 5, 2007 at 23:52

    Interesant. Frumos scris, continua poate scoti o carte, cine stie?!

  4. green said, on Saturday, January 6, 2007 at 00:04

    Nu te mai da pe lângă mine. :))) Linguşitorule.


Leave a Reply

