Shades of green

Stres

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Thursday, January 11, 2007

(Ehm, ia-ţi gândul de la un post interesant, inteligent sau original.. o să vorbesc iar despre mine.)
Nu am avut timp să mai postez, (nu că i-a fost cuiva dor de aberaţiile mele, ci pentru că îmi place să îmi hrănesc egoul cu dulcegării) am fost ocupată cu şcoala, defapt călcată pe nervi şi înfometat egoul ăsta al meu.:\
Stresul meu a început de luni. Şcoala te poate stresa FOARTE. Mai ales dacă eşti un elev leneş, cu dificultăţi de învăţare, fără un ţel. Cum sunt eu. :))
Eu.. eu credeam că lucrurile astea nu mă afectează. Credeam că nu trebuie să învăţ pentru şcoală ca să îmi zic mie însămi că sunt cea mai bună.. Guess again! Zilele astea, m-am simţit ca ultimul om, un lucru care nu mi s-a mai întâmplat de foarte mult timp. De când.. de niciodată. Hits after hits, after hits.. nu voi începe să povestesc umilele faze produse din cauza indolenţei mele, pot zice că a fost urât, şi dacă nu aş fi fost chiar atât de nepăsătoare, probabil aş fi început să bocesc. Vreau să dau examenul şi peste un an să râd de lucrurile care mă stresează acum.. Noapte bună! O să mă apuc de învăţat, I promise, I promise.. I .. p r o .. m..i..s..e! :-s :))

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Thursday, January 11, 2007 at 23:58

    Daca tu nu ai mai avut timp sa postezi, ce sa mai zic eu ?:)

  2. green said, on Friday, January 12, 2007 at 12:17

    “Nici eu nu am avut timp ca sa postez” ?😀

  3. Auras said, on Saturday, January 13, 2007 at 00:53

    Bun raspuns. Nu ma asteptam :))

  4. Roxa said, on Saturday, January 13, 2007 at 16:47

    I so very much recognize myself in this post…😐 Things are bad. Really bad.

  5. ionuca said, on Monday, January 15, 2007 at 14:35

    Abia astept sa stam toate 3 undeva la o bere si sa imi spuneti: “Ionuca, ai avut dreptate. Bac-ul asta a fost un mare Faaaaasssss”😀

    O sa fie bine!>:D

  6. green said, on Monday, January 15, 2007 at 15:00

    Oh.. I wish!😐

  7. Auras said, on Monday, January 15, 2007 at 18:10

    Corect, corect. Ii dau dreptate ionucai.

  8. gramos said, on Friday, January 19, 2007 at 09:29

    “nu că i-a fost cuiva dor de aberaţiile mele” – don’t be so sure!🙂

  9. green said, on Friday, January 19, 2007 at 12:20

    Aww.. ;;)


Leave a Reply

