Shades of green

Despre bac :))

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Exams, Una sinapsă by Elena on Wednesday, February 14, 2007

Mă stresez. Nu, asta nu mă face să învăţ mai mult. Doar mă stresez. Ştiu.. toată lumea spune că e eeaaasy. Dar toţi cei care zic asta l-au dat deja, şi e destul de greu să mă facă cineva pe mine să mă calmez cu doar trei cuvinte. Îmi era frică de mate. Not anymore. La mate e simplu. Înveţi teoria (care e destul de puţină) faci exerciţii cât mai multe and it’s done. And with my genius, e piece of cake (nu tre’ să mă luaţi în serios la faza cu genius :D). Anyhow.. la română am citit cărţile din anii trecuţi, acum nu tre’ decât să citesc nişte comentarii şi gata. Istorie… *yawn*. Engleză *double yawn*
Dar BIOLOGIE? Cine puii mei m-a pus să mă bag la biologie? Am două manuale de tocit. Şi e urât. Căci mie nici nu-mi place biologia şi nici nu am memoria bună. De fapt am cea mai proastă memorie de pe întreg pământul (a se observa hiberbola). Două manuale.. *sigh* în care la fiecare frază tre’ să învăţ un pumn de cuvinte noi. I just hate biology. Şi pe profa de bio o urăsc. E o tanti wannabe Lady Diana. GeeZus. Dacă te intreb ce face asta şi asta înseamnă că vreau să învăţ logic ffs nu că îmi place mie să te frec la cap, bitch! Şo.. i know. Încă un semestru..
Am scris aici ca să mă fac pe mine să cred că am chef de învăţat.

I can be brown, I can be blue, I can be violet sky, I could be hurtful, I could be purple, I could be.. na na \:D/

And yes, James Bond rawks muh world! :X

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Friday, February 16, 2007 at 17:12

    Abia astept sa scapi de bac!!! Hug!

  2. Jean said, on Saturday, February 24, 2007 at 16:11

    O să treci şi peste bac, ca şi mine dealtfel😀 Ştiu sentimentul anti-biologie. Îl am dintr-a 9a. Şi mereu m-am gândit că dacă biologia n-ar avea nevoie de vreo două dicţionare specializate gen “biology talk to human talk” and “human talk to biology talk” poate ar fi fost mai plăcută.

    Totuşi, dacă-ţi displace aşa mult… de ce ai mai ales-o in the end :D?

  3. green said, on Saturday, February 24, 2007 at 16:55

    Am ales-o ca să nu dau la fizică😀

  4. Jean said, on Saturday, February 24, 2007 at 21:53

    Mai putea da la info sau chimie :D?

  5. green said, on Saturday, February 24, 2007 at 23:09

    Fizica > Chimie > Info. A big NO NO.😀

  6. Jean said, on Sunday, February 25, 2007 at 09:29

    Kindda figures, fiecare cu ce nu-i place în fond😀

  7. stef said, on Thursday, June 26, 2008 at 13:20

    nu te mai plange …be a man!

  8. green said, on Thursday, June 26, 2008 at 17:18

    :)) Deja a trecut un an. Am fost şi bărbat şi femeie.😀

  9. Despre BAC 2009 said, on Friday, January 9, 2009 at 19:20

    Nu are rost sa te apuci de acuma de invatat, invata din martie dupa ce se publica variantele pe 2009, si o sa vezi o sa iei note mari!

  10. Elena said, on Saturday, January 10, 2009 at 15:08

    Din fericire am luat şi bacul şi sunt anul 2 de facultate :))
    Postul ăsta este din 2007.


Leave a Reply

