Shades of green

Mov

Posted in Una sinapsă by Elena on Thursday, February 15, 2007

Uneori, în câteva secunde poţi pierde ceea ce ţi se părea cel mai dulce până atunci. Tragi o gură de aer şi gata, ai pierdut urma frumos mirositoare.
Apoi eşti din nou pustiu şi îţi dai seama că tot ce a fost hrănitor până atunci nu mai are nicio importanţă.
Te simţi lamentabil şi pe punctul de a exploda, nu exagerez.. chiar aşa te simţi. Ştim că soarele va mai trăi vreo 5 miliarde de ani şi tot ni se pare puţin. De ce nu vorbesc la persoana I? Eu când am auzit 5 miliarde de ani mi s-au părut nişte firimituri. Voi mai trăi maxim 50 de ani. Sunt optimistă.
Gândind dincolo de poze pentru două secunde, reuşeşti să îţi scurgi toată viaţa din tine, înainte de a expira. Nu ştiu de ce încerc să mă îndepărtez de text, atât timp cât eu stau aici şi îl scriu.
Două săgeţi mi-au trecut prin cap. Una dintre ele va stinge tot. Nu mă grăbesc.
Ce vreau? să schimb culoarea asta pentru una mov. E greu, stiu.. dar prefer să.. ce banal. Mult prea banal. Nu am nevoie de banal acum. M-am chinuit mult până sa scriu cu cerneala asta monocromă. M-am târât şi am analizat fiecare particulă de praf de pe drum. Acum vreau alta. Nimic nu e destul. M-am secat azi. Îmi pare rău doar pentru că… sunt o paranoică. Râzi.

Leave a Reply

