Shades of green

Dependentă de..

Posted in World Wide Web by Elena on Monday, March 12, 2007

De la Auraş.. abia acum am văzut tăguiala..

1. Dependentă de uhm😐 nu sunt dependentă de nimic. Nici de prieteni, nici de vreo băutură, nici de vreun obiect material.. de nimic. Nici măcar de ţigări nu sunt dependentă. Aş putea trăi fără multe lucruri, unele chiar îmi consumă prea mult timp din viaţă. Nu am nevoie în mod strict decât de o casă, apă, wc, duş şi mâncare. În mod extrem, mă pot lipsi şi de astea dar hai să nu mergem aşa de departe. OK aş mai avea nevoie de nişte cărţi. Atât. WAIT! Îmi trebuie Balsamul Eolan pentru păr moale şi strălucitor.

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Wednesday, March 14, 2007 at 00:16

    Ce ciudat. Nu mi te imaginam asa de non-dependenta🙂

  2. Auras said, on Saturday, March 17, 2007 at 12:52

    Pai, cam ai dreptate. Doar ca nu te cred de faza cu fumatul😛

  3. Jean said, on Monday, April 2, 2007 at 20:45

    Şi că veni vorba de tăguială, mai fac o încercare😀
    Don’t kill, just click😀

  4. ionuca said, on Thursday, April 5, 2007 at 09:48

    Hm… Powerpuff, de ce nu mai scrii? 8-|

  5. green said, on Thursday, April 5, 2007 at 13:03

    Sabina.. I don’t play games.. nu am despre ce să scriu. *hug*
    Ionuca, acum scriu!!😀


Leave a Reply

