Shades of green

MisC

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Thursday, April 5, 2007

Luni am aflat că asta e săptămâna mare şi că avem vacanţă o săptămână apoi. Uhm.. unde îmi era ideea?
Şi de ce scriu când nu am nimic important de zis? Oh wait, eu nu am avut niciodată nimic important de zis.
Anyhow, au înflorit copacii.. eu sunt plină de energie (cu excepţia zilei de ieri, scriu mai târziu despre) şi
încerc să o canalizez spre învăţat, nu prea reuşesc. Săptămâna asta a fost petrecută mai mult în barul din faţa liceului ţinând cont că toată clasa e plictisită de orele la care nu înveţi nimic nou, interesant sau măcar care să te ajute la examen.
Viaţa curge încet către cascadă, pe marginea ei sunt flori şi e frumos. Hah! Nu mi-am pierdut în totalitate spiritul poetic.
Anyhow, ieri dimineaţa.. aud aceeaşi melodie ce mă trezeşte în fiecare dimineaţă.. *Hey, hey, mama, said the way you move gonna make you sweat, gonna make you groove* whateva! închid telefonul şi imi reiau visul în care apărea boyfriend şi diriginta mea. Bad idea!:\ Mă trezesc la 8, ora de filosofie era deja începută. Ce să fac? Ce să fac? Ce să fac?? Uhm, ştiam că Alexa se duce la un centru de recoltare a sângelui or something şi că aşa pot face rost de o scutire. Shooo.. o sun, ea era pe drum. Mă aşteaptă în faţa clinicii, ne lăsăm hainele la garderobă şi urcăm. Înăuntru erau numai oameni care veneau în mod constant la donare, motivul fiind bonurile de masă în valoare de 50 de lei. Right.. Auzim două tanti vorbind: “Anul ăsta parcă e mai bine, nici nu m-a durut.” Mergem la analiză după ce am completat un chestionar legat de activităţile noastre sexuale etc şi aşteptăm pe hol. Pe hol doi tipi, foarte apropiaţi unul de altul.. cel puţin pentru ochiul meu format. Deja făceam pariul pe chestia asta, dacă sunt sau nu gay. Ne lăsăm păgubaşe, cu ideea că nu vom afla niciodată. Vine asistenta şi îi zice Alexandrei că nu poate dona, pentru că e anemica. So.. O SA INTRU SINGURĂ ACOLO?? fock! Intru, mă aşază pe un scaun-pat, nuj cum se cheamă şi descopăr că nu am vena vizibilă la mâna stângă.. felt like a freak. Mă aşază pe alt scaun, îmi leagă garoul de mana, strâns, PREA strâns. Vine altă asistentă şi mă înţeapă.. cică să stau calmă şi să pompez sânge până se umple punga de 500 ml, strângând şi desfăcând pumnul. Dar mă durea:/ garoul era prea tare strâns. Până când simt că ameţesc.. everything went blurry, şi credeam că o să mor. Strig: “E prea strâns!” Vin trei asistente, una dintre ele îmi slăbeşte garoul şi le aud vorbind între ele.. în timp ce mă udau cu apă pe faţă şi încercau să mă readucă la realitate…. “A intrat în stază, ai strâns prea tare.. nu mai curgea sânge.” În ameţeala mea întreb ce înseamnă stază dar nu mai aud răspunsul..
Mă înviorez şi văd asistentele lângă mine, una încerca să îmi mute mâna.. O aud pe alta “CE FAACI? Uite aşa îi spargi vena!” În momentul
ăla am simţit din nou valul de căldură venind spre mine, dar nu din cauza glicemiei ci din cauza dobitoacelor!! Anyhow, pleacă astea de lângă mine, eu pompez sânge etc and bang, lângă mine unul dintre posibilii homosexuali. Nu ştiu cu ce tupeu îl intreb dacă este gay, iar el.. stupefiat într-un mod timid şi extra speriat: “Se observă?” Eu: “Aaah nu, am eu ochiul format.. no worries, scz de întrebare” He was so nice, defapt amândoi erau nice! Au plecat înaintea mea şi mi-au făcut din mână. Asistentele mi-au dat cafea.. SCUTIREA şi bonuri de masă ((((:
Am plecat acasă jurând să nu mai donez niciodată sânge, NEVER!! Am fost ameţită toată ziua.. Oh dar a trecut, acum e vacanţă, yep! am luat deja vacanţă and hopefully it will be fun (A da.. şi o să învăţ) Ooh, teh most important thing, plec în excursie cu bf, încă nu ştiu ce înseamnă exact asta but again, `tever.. life’s sweet ;;)

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristy said, on Thursday, April 5, 2007 at 14:46

    Hey. Nu lasa experienta asta sa te descurajeze din cauza acelor idioate. Nu exista alt spital/centru de donare la tine in oras? Am donat si eu prin octombrie si a mers foarte ‘smooth’. Asistentele au stiut ce-au facut, am intrat si iesit din centru in mai putin de 25min, si apoi n-am avut probleme (ameteli, dureri, vene sparte etc). Dar felicitari pentru gest, nu multi tineri mai doneaza in ziua de azi. Si distractie placuta in excursie😉

  2. green said, on Thursday, April 5, 2007 at 20:38

    Thankies😉

  3. Roxa said, on Saturday, April 7, 2007 at 23:59

    Blaaaaaaa, woman ! Toata m-am inmuiat citind astea… o sa revin cu un comment ca lumea cand imi trece.

  4. hartagramz said, on Tuesday, April 10, 2007 at 21:18

    si ce ti-ai luat pe bonuri?🙂

  5. green said, on Tuesday, April 10, 2007 at 22:01

    Ţigări😀


Leave a Reply

