Shades of green

hUmster pOwah!

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Friday, April 13, 2007

Mi-am luat hamster! E aşa de drăguţ, pufos şi blând încât îmi dau seama că ăsta era singurul lucru de care mai avea nevoie viaţa mea ca să fie perfectă =))
Îl cheamă Jazz şi cred ca e o specie pitică, încă nu sunt singură. Oh, a făcut pipi pe mine😀 şi când îi pun muzica un pic mai tare îşi bagă capul în rumeguş şi doarme aşa.. cu fundul afară. Îmi vine să-l mănânc! :>
Anything else? Well dunno.. e ultima zi de vacanţă şi simt că nu am profitat destul de pe urma zilelor ăstora. Cel puţin privit din unghiul educaţiei.
De distrat… uh momma! Abeereez.. cred că ăsta e semnul că tre’ să mă opresc.
Poze cu Jazz!

Hum jazz

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionuca said, on Friday, April 13, 2007 at 17:27

    AAAAAAAAAAAA!!!! Cat e de cuuuuute!!!!!!!! Eu maine primesc pisica ;;) Ce o fi cu noi si animalele?

    Powerpuff and pets rock!>:D

  2. mister1ous said, on Saturday, April 14, 2007 at 18:44

    Nice; e chiar dragut. Si eu am 3 porcusori de Guineea, si imi plac la nebunie; am avut si hamsteri… vreo 6, in 3 ani.

  3. green said, on Friday, April 20, 2007 at 12:27

    Wuv ghosts.


Leave a Reply

