Shades of green

Bugs

Posted in Una sinapsă by Elena on Wednesday, June 6, 2007

Am o molie cu maţele fugite din ea pe monitor. Am văzut-o şi mi-a plăcut. Apoi mi-am adus aminte de ce făcea mama când vedea o molie. O omora. Într-o secundă am lipit-o cu degetul de monitor.

Iar sunt într-o stare d-aia, pe care scrie Nu funcţionează, reveniţi mai târziu!  Nu mai alerg nici spre fericire nici spre nimic. Nu vreau decât linişte.
Mă schimb şi îmi dau seama că am început să fug de extreme, de oameni extremi. Tot ce vrea să mă surprindă privesc cu suspiciune iar nu cu tot interesul cum aş fi facut-o înainte.

A venit o musculiţă d-aia care stă pe la baie şi s-a urcat pe cadavrul moliei. A plecat.
Contrar aparenţelor, încă nu am fost invadată de insecte.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Auras said, on Wednesday, June 6, 2007 at 23:51

    Eu da😦 Vreo 3-4 tantari pe noapte

  2. green said, on Thursday, June 7, 2007 at 22:03

    Raid!


Leave a Reply

