Shades of green

De sus

Posted in © green by Elena on Wednesday, June 13, 2007

– Vezi luminişul ăla? E frumos tare. Înconjurat de copaci răsfiraţi mai întâi, apoi de pădurea aia stufoasă. Oare e stufoasă? Sau mi se pare mie de aici de pe nor? Oricum. După cum ziceam. În luminişul ăla.. îmi voi planta eu candva o casă.
– O să mă primeşti şi pe mine?
– Te primesc, numai să nu faci zgomot şi să laşi mereu uşa de la intrare deschisă.
– Pot să vin cu Vântul?
– Poţi, numai să nu sufle prea tare.
– Dar cu Soarele pot?
– Vino mai bine cu Ploaia. De tanti aia îmi place cel mai mult.
– Şi dacă exagerează cum de mult nu a mai făcut?
– Atunci îl aduci repede pe Soare.
– Păi nu o să fie înghesuială?
– În casa mea vei vedea linia orizontului.
– La o treime de marginea de sus a cadrului..
– Parol!

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jov said, on Thursday, June 14, 2007 at 21:53

    “De sus” ?.. nice..
    …uitati o latura a vietii pe care multi o uita sau o ignora..


Leave a Reply

