Shades of green

Le commencement

Posted in © green by Elena on Thursday, June 14, 2007

Îmi amintesc de noaptea aia friguroasă când stam şi ne încălezeam la o scânteie. Tremuratul s-a transformat în dans iar scânteia în neon puternic. Nu purtam încălţări căci cei ce aveau să le facă nu trecuseră încă de pântecele Creaţiei. Acum le purtăm şi nu mai simţim pulsul Pământului.
“Pueeriil”
Ce pueril? Aş vrea ca oamenii să-şi scoată limba unii altora, să danseze valsuri cu vântul şi nu mai ştiu câte lucruri d-astea puerile. Nu sta acolo după gard, e loc aici pe uliţă destul.
După gard nu ajunge lumina.

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Emanuel said, on Thursday, June 14, 2007 at 23:24

    Elena,
    Ai in tine o abilitate stilistica. Academia Nae te felicita si te incurajeaza sa continui sa-ti dezvolti talentul.

  2. green said, on Thursday, June 14, 2007 at 23:33

    Yeah, weiß ich. =))
    Energie Nae!

  3. exploziesolara said, on Saturday, June 16, 2007 at 00:18

    Multe cuvinte frumos alaturate…dar cam fortat. Si de multe ori intra in absurd. E bine sa urmaresti intai ca ideea sa fie consistenta si apoi sa o imbraci in cuvinte.

  4. green said, on Saturday, June 16, 2007 at 10:25

    Încearcă să vezi povestea de după cuvintele astea frumoase şi forţate. Nu scriu nimic la întâmplare. Doar pentru că am lăsat loc de interpretare nu înseamnă că ceea ce am scris eu nu are şi legătura cu realul.
    Hint: Adevăruri universale.
    Numai bine.

  5. exploziesolara said, on Saturday, June 16, 2007 at 10:37

    Da, green, am inteles spre ce bateai. E o perceptie, ceea ce ti-am spus. M-as apuca sa iti dau niste exemple de inconsistenta, dar nu vreau sa crezi ca iti atac textul. Mai ales ca zici ca nu scrii la intamplare.
    Cu bine.

  6. green said, on Saturday, June 16, 2007 at 12:18

    Blah blah bullshit.
    Nu tre` să crezi tot ce zic. :>
    Te rog dă-mi exemplele, dacă e ceva ce pot face mai bine sunt deschisă catre.

  7. exploziesolara said, on Saturday, June 16, 2007 at 14:57

    uite, dau, da` sa nu arunci cu pietre:

    “După gard nu ajunge lumina.”

    inept. ajunge.

    Dupa mine, tocmai cei de pe ulita au capacitatea de a veni “dupa gard” si de a declansa lumina. Asta daca e premisa de a desfiinta gardurile.

  8. green said, on Saturday, June 16, 2007 at 22:06

    Nu-s violentă din fire😀
    Păi eu sunt deja pe “uliţă” şi îi strig pe cei de după gard să vină cu noi. Lumina aici înseamnă pentru mine fericirea găsită în copilarie. Nu e nevoie ca eu să trec dincolo (oamenii prea plini de ei ca să se mai bucure de puerilităţi) fiindcă sunt deja prinsă în jocul copilăriei. Vezi şi titlul.. “Le commencement = începutul ~ copilăria, începutul omenirii, fă legătura şi cu “scânteia”.. take your time.
    Mersi de sfat oricum😉
    Le primesc oricând cu drag, asta înseamnă cel puţin că ceea ce am scris eu a avut măcar puterea de a intriga.🙂
    P.S. Nu-mi plac textele “in your face” ci doar ălea “it’s in your face, oh wait.. it’s not. WTF?” pentru că îmi lasă o mare libertate în joaca mea cu voroavele.

  9. Ghost said, on Saturday, June 30, 2007 at 21:15

    Good luck with your exams (give them hell). I’m off from this place. See you… wherever we may roam.

  10. green said, on Sunday, July 1, 2007 at 10:55

    Thank you! (sort of blew one exam).


Leave a Reply

