Shades of green

Despre

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Tuesday, September 4, 2007

E de rău. Am prins o fobie cred, când vine vorba să scriu pe blog. Sau poate se întâmplă asta doar pentru că nu am nimic important sau interesant de zis. Uhm.. de fapt n-am avut niciodată nimic important/interesant de zis..

Abia aştept să înceapă facultatea. New people, new teachers, new everything.. in a way. Pentru cine nu ştie, sunt la Nave (Dunărea de Jos).. la inginerie navala şi navigaţie. Taxă. Sper să trec anul =))

Tocmai din cauza asta m-am apucat de repetat fizica. Urmează mate şi chimie. N-o să mă ia nimeni de la 0 aşa că măcar baza să o am pusă la punct. (*liaaaah*)

Anyway.. munca e muncă şi nu prea. M-am săturat de imobiliare. Somehow simt că nu e pentru mine. E o grămadă de bullshit. Uneori se iau bani pentru nimic. Ştiu că informaţia se plăteşte.. însă e prea de tot. Nu ştiu de ce mă plâng eu.. poate pentru că eu încă nu sunt dependentă de banii pe care îi câştig la serviciu şi îmi permit să mă miorlăi, yup.. de asta. Oricum, timp pierdut. Aşteptat. Venit client Sort of fraierit. Două, trei acte. Ka-ching!

Aşaaa. M-am apucat din nou de citit. Am început Suflete Cenuşii de Philippe Claudel. Nu-mi vine să cred c-am nimerit cartea – pe care o aşteptam de ceva timp – din ochi. E misterioasă, uşor filosofică (foarte uşor.. like 10%?) şi are un strop de poezie. Mă.. încă n-am terminat-o, o să mai aberez despre ea după. Şi cam atât.. s-a dus impulsul meu de a scrie pe blog. Noapte bună.
Later edit: New title for the post: The usual blah blah 2. Văd că mă repet :))

Leave a Reply

