Shades of green

Buena Vista Fishing Club *pe limba mea.

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Sunday, September 23, 2007

Mâine (actually today) sper să mă duc la pescuit. E ciudat, şi nu credeam că voi spune lucrul acesta niciodată, însă abia aştept să mă duc! Sper să fie înnorat, un pic frig.. şi sper să mergem aproape de graniţă.
Eu nu pescuiesc. Sinceră să fiu, mi se pare aiurea. Getting messy with dă worms, cu mămăliga aia ciudată care nu seamănă (cică) cu aia făcută de mama.. şi apoi urmează OMORÂREA peştilor. Să-i vezi cum se zbat.. tu să te murdăreşti pe mâini.. pfff. Pescuitul în sine suge big time. Dar! Sentimentul pe care ţi-l dă, chiar dacă nu pescuieşti.. maaaaan, it rulez.
Dacă e frig afară.. poţi să citeşti în maşină până adormi.. iar să dormi în timp ce alţii pescuiesc, din nou.. trebuie să zic.. it fockin rulez. Dacă e cald afară, poţi să citeşti lângă baltă, pe un şezlong cu o umbreluţă mereu la îndemână. Somnul vine de la sine!
Dacă nu vine somnul, înseamnă că ai nimerit cartea şi că o vei termina în scurt timp, enervându-te că nu ţi-ai mai luat încă una cu tine. Gata, somn. Fir întins mâine! (who .. ?)

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roxa said, on Sunday, September 23, 2007 at 19:12

    Doar cand eram mica practicam asa ceva, adica statu` cu undita-ntinsa, dupa ce imi punea cineva momeala in prealabil. Acum n-as mai fi in stare sa ucid pesti, vorba ta.🙂 Nu c-as fi prins ceva vreodata.😆

    Ce carte iei cu tine ?😀

  2. green said, on Sunday, September 23, 2007 at 21:03

    Mă e bine măcar că te jucai de-a pescuitul, eu nici atât nu încerc. =)
    Dă books: Graham Greene – Ministerul Groazei şi.. spre ruşinea mea cred, o carte groasă şi pufoasă .. Arthur Conan Doyle – Aventurile lui Sherlock Holmes (I love it!)

  3. auras said, on Monday, September 24, 2007 at 11:28

    Sper ca stiai ca nu ai voie cu muzica si dans, tigari, iar palariile si ochelarii de soare sunt recomandati🙂

  4. green said, on Monday, September 24, 2007 at 13:53

    Forbidden indeed!😉

  5. andei said, on Friday, December 21, 2007 at 09:19

    dar de ce nu-i place sa ucizi peste:((

  6. green said, on Friday, December 21, 2007 at 14:30

    Tocmai!


Leave a Reply

