Shades of green

John şi şcoală

Posted in Cernelări, Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Wednesday, October 3, 2007

M-am îndrăgostit! Îl cheamă John Steinbeck şi până acum i-am citit 2 cărţi. Oameni şi şoareci (Of mice and men) şi Păşunile raiului (Las pasturas del Cielo). Una mai bună decât cealaltă! Mai am pe mână Strada sardelelor, Fructele Mâniei Vol. I & II şi Bătălia. Uh, uh! Şi La Răsărit de Eden (East of Eden) în variantă electronică. Parcă-s în perioada mea Kafka din nou, doar că acum voi savura fiecare carte! E ceva dulce şi pufos combinat cu amar şi acru din belşug.

Am început facultatea. Prima zi a fost degeaba, însă a doua sucked big time pentru că n-am avut timp nici măcar să beau apă. =)) Cursuri de la 8:00 până la 16:30. Patru jumate pentru că ne-a mai ţinut profesoara de fizică în plus. Am avut ceea ce în liceu i-aş fi spus coşmar (Analiză Matematică, Infografică, Mecanică etc) , dar acum începe să-mi placă. Partea aiurea a fost la Fizică, pentru că suntem singura facultate ce face Fizica în anul I, încă din primul semestru. Noi încă nu am învăţat la Mate despre integrale duble circulare şi toate astea, însă ne sunt combinate cu altele, la Fizică. *_* Partea bună e că azi sunt liberă.

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. auras said, on Wednesday, October 3, 2007 at 16:33

    Se numesc integrale curbilinii (nu circulare) si mai sunt si integrale pe curba inchisa (cu un oval in jurul S-ului)

  2. green said, on Wednesday, October 3, 2007 at 20:53

    Waai, no shit?🙂
    NU MI-AU FOST PREDATE! :)) Ce am prins de pe la alţii că aşa se numesc!! “#%¤%&
    Anyway, thank you.

  3. mihai said, on Friday, April 17, 2009 at 13:04

    daca cumva gasesti acum, la muuult timp de cand ai facut post-ul asta, comentariul meu, m-ar interesa foarte mult sa cumpar de la tine (ofer cat ceri) Strada sardelelor, am cautat-o peste tot..:)


Leave a Reply

