Shades of green

Gutuie proastă

Posted in Music&music, Una sinapsă by Elena on Thursday, October 11, 2007

Ştii senzaţia aia aiurea când nu poţi face un lucru ca să nu superi pe alţii? Adică aşa.. să se supere degeaba! Şi tu să nu faci lucrul acela ca să nu deranjezi.. că ai mai deranjat şi în trecut şi nu ţi-a plăcut reacţia. M-am săturat!

>Mă enervează şi cotorul acela de gutuie ce îmi turteşte compasul meu cel sofisticat şi tot atât de stricat. Mă enervează mai tot înafara mirosului acesta demenţial de toamnă.

>“Voi zidiţi mereu în jurul meu.. „ – îmi place cum sună, totuşi nu-s chiar atât de enervată.

Leave a Reply

