Shades of green

TOOL related.

Posted in Music&music, News and Events, Yum&Yum by Elena on Sunday, October 21, 2007

Teatru_Unelte1

And maaan, abia aştept să mă duc! Oke, oke.. citiţi în dreapta borcanului sus!😀 “După texte de Tommaso Landolfi, TOOL şi Teodora Ionescu..” Şi după cum zicea amicul meu Ovidiu, personajul principal din piesă: “E ceva aşa.. paranoia!”. Numai cât am văzut scris TOOL şi deodată m-am trezit super entuziasmată de eveniment! Sper să nu fie în zadar, but then again.. TOOL nu poate dezamagi.

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. PusciFeR said, on Monday, October 22, 2007 at 23:07

    Pfooooooaa` !! Ne vedem acolo :> .

  2. ionuca said, on Tuesday, October 23, 2007 at 23:52

    Sa povestesti cum a fost! Sunt f curioasa🙂

  3. green said, on Wednesday, October 24, 2007 at 21:27

    Yup I will😀

  4. Roxa said, on Thursday, October 25, 2007 at 17:20

    Tool ?! Goddammit, eu sunt si mai curioasa ! Cine reuseste sa faca ceva folosindu-se de Tool e un geniu. :))

  5. black immaculate said, on Monday, October 29, 2007 at 13:41

    TOOL???…ah, damn it…citesc asta prea tarziu…se mai joaca prin Bucuresti?:|

  6. brainfoker said, on Saturday, May 9, 2009 at 08:25

    vreau si eu sa ma duc!!! 8-> pacat ca am ratat acum 2 ani…. :-w ai idee daca se mai pune in scena aceeasi piesa pe undeva prin romania si anul asta?😀


Leave a Reply

