Shades of green

Rezumat

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Review by Elena on Sunday, October 28, 2007

Piesa de teatru de miercuri, cu TOOL a fost acceptabilă. Se putea face ceva mult, mult mai interesant! But hey, e un început. Cel puţin am ascultat Schism la vioara şi contrabas? 😀 Aveam de gând să scriu mai devreme despre ea, dar am aşteptat pozele.. Pozele n-au venit, încă.

Vineri am plecat în Delta cu bf. În două zile am prins o ştiucă. Useless to say that it was fucking gorgeous. Părerea mea despre pescuit s-a schimbat radical! Am făcut lansări cu lanseta timp de 10 ore şi tot mai vreau. Aştept să mi se dezmorţească braţul drept.. Uh! O singură chestie importantă de reţinut.. să nu-ţi îmbeţi barcagiul.😀 Nites!

Tagged with: ,

Leave a Reply

