Shades of green

Hai să. Că mă.

Posted in © green, Eu şi tot ce mă-nconjoară, Review by Elena on Saturday, December 8, 2007

Absolut e cel mai bun. Greu de crezut şi totuşi am început Marea Schimbare. Am un nerv ce-mi dă târcoale.
Votez pentru excluderea cuvântului Regret din DEx. Eu nu regret nimic, sau regret începutul. Mi-e greu să mă decid.
Marea Schimbare, act stupid ‘cause it always works.
Nu ştiu care-i faza cu schimbatul altora. E stupid. Fericirea îşi pierde din valoare astfel. Stop teaching ‘em how to.
Yup, ştergem cu buretele instinctele noastre primare. Ălea erau cele mai bune.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. fcb said, on Sunday, December 9, 2007 at 15:18

    teaching never works

  2. green said, on Saturday, December 22, 2007 at 02:51

    I know..


Leave a Reply

