Shades of green

x_x

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară by Elena on Monday, December 17, 2007

Încă o săptămână şi gata. Mă apuc de studiat.

La începutul lui octombrie aveam aşa o energie de nu ştiam ce să fac cu ea. Mă duceam la cursuri, făceam temele din timp. Dar acum. Oh fuck. Mi-e lene şi să îmi cumpăr ghete, noroc că a mers Dan cu mine să văd ce-i pe piaţă. Tre’ să mă duc să le şi cumpăr. Dar mi-e lene.

De citit nu mai citesc. Nu am timp. Deşi nu fac mai nimic toată ziua. Trebuia să returnez cărţile la bibliotecă acum 10 zile. Mâine tre să predau amărâtele alea de laboratoare la fizică şi nu-s gata.

I know, i know. Sunt de arătat cu degetul şi apoi omorât cu pietre. Dar mi-e lene.
Şi ce mai fuge timpul! E 17 decembrie. :))

I need muh good mojo back. Acela harnic. Poate-l primesc de Crăciun.
By the way, Andi Moisescu.. :X “E Crăciunul, nu e război. Cumpărături calme.”

I’ll be back! Mai puţin leneşă. Bine dispusă.. yup!

Leave a Reply

