Shades of green

Scrisoare pentru Moş Crăciun.

Posted in Di tăti, Yum&Yum by Elena on Thursday, December 20, 2007

Deci.. Moşule, spală-te pe ochi, pune-ţi bine ochelarii pe nas apoi roagă-ţi unul dintre spiriduşii tăi lucizi să-ţi citească lista asta pentru că e uber importantă!

Vreau:

• Să-mi aduci înapoi neuronii aceia pe care i-am pierdut consumând bere, vin, tequila şi alte chestii dăunătoare creieraşului meu. Îi vreau înapoi pentru că nu mă descurc cu ce mi-a rămas.
• Într-o cutie să-mi pui nişte timp liber. Să-l ţin acolo pentru zile grele. Promit că nu profit de el. Aşa, câte puţin la nevoie!

Şi acum chestiile importante:

• Multă ciocolată amăruie, un inel *THE sugestie, un telefon nou, cerceii ăştia, ăştia sau ăştia.. sau toate cele 3 perechi.
• Un stilou Graf Von Faber Castell sau Matterhorn Swiss.
• Toate sezoanele Rugrats, pentru că pe net nu se găsesc decât primele 2.

Uite că nu vreau multe lucruri, dar sunt importante. Şi nu-mi pasă că ai mulţi pe cap!

Mulţumesc! ;;)

Tre` să-mi aduci cadourile ca să te iert pentru că i-ai luat faţa lui Jesus.

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. judokan said, on Thursday, December 20, 2007 at 23:42

    :))) oricum ti-am mancat eu ciocolata amaruie. Ai ramas fara! iar pentru restu nu’s disponibil acum, nu mi-au dat astia salariu :)).

  2. green said, on Friday, December 21, 2007 at 00:29

    Ivil brother, dap.

  3. Auras said, on Friday, December 21, 2007 at 11:42

    Te sustin cu telefonu🙂 Vreau si eu

  4. mastic said, on Friday, December 21, 2007 at 22:02

    Cel mai greu de satisfacut sunt fetitele care prefera ciocolata amaruie, ma declar nemos.

  5. green said, on Saturday, December 22, 2007 at 02:39

    Yup, greu de găsit să tindă la 100% cacao. *iz fisticită*

  6. ionuca said, on Saturday, December 22, 2007 at 22:49

    OmG, cat de bine arata cerceii aia verzi! :X


Leave a Reply

