Shades of green

Mi-e foame!

Posted in Eu şi tot ce mă-nconjoară, Una sinapsă by Elena on Sunday, December 30, 2007

Visele astea sângeroase nu se mai termină. Un pic ameţită, stăteam în pat şi îmi imaginam că sunt în bucătărie şi profitam de bidonul albastru cu apă minerală. M-am minţit o dată, de două ori.. până când m-am trezit din minciună să-mi dau seama că trebuie să-mi aduc aminte cum se merge. Şi normal că am reuşit pentru că sunt o învingătoare. Totuşi trecem repede peste întâlnirea mea nefericită cu fotoliul. Dar eu ziceam că nu mai vreau vise sângeroase. Nu mă uit la filme horror & co. Doar la Scooby-Doo.. însă foarte rar. Posibil că am în mine un pui de ucigaş şi nu-mi dau seama. Sau cine ştie.
Ornez salata de boeuf şi nu-mi place, dar altfel nu mi se dă să mănânc!:)))

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. hurri said, on Sunday, December 30, 2007 at 17:54

    :)) pofta buna

  2. green said, on Monday, December 31, 2007 at 00:56

    Da.


Leave a Reply

