Shades of green

Mistica Refacere.

Posted in Cernelări, The MOOD, Una sinapsă by Elena on Sunday, December 30, 2007

Ştii cum uneori simţi că ai nevoie doar de o gură de aer proaspăt pentru a-ţi recăpăta forţele? .. Ehi, uneori nu e nevoie doar de atât. Mai trebuie şi mâncarea adecvată, un pat călduros, oameni prietenoşi în jur, linişte şi odihnă. Iar cum mie nu mi-a plăcut niciodată odihna forţată, va dura ceva timp ca să-mi recapăt vigoarea. Nicio problema, sunt încă tânără.. sau aşa vreau să cred.

Eu şi încă o tanti middle aged, cred că muh mum dar nu-s sigură, în savană. În jurul nostru şamani. E Crăciunul şi ne trebuie hrană pentru masa Naşterii. Un crocodil. FOOD. Aveam doar două ciocane cu care încercam să omorâm crocodilul. Dădeam amândouă cu atât de mult patos în capul crocodilului (mai mult în faţă) încât simţeam cum ciocanul se contopea cu mânuţă mea firavă. Crocodilul îmi aruncă nişte priviri viclene şi pline de înţeles. Treptat se transforma într-o persoană, eu continuam să-l lovesc cu ciocanul în faţă.
Nici acum nu ştiu ce naiba căutau şamanii aceia pe lângă noi.

Better said, use your fist and not your mouth.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. mastic said, on Sunday, December 30, 2007 at 09:06

    Samanii nu sunt utili atat timp cat ciocanitorile sunt adevarate.

  2. green said, on Sunday, December 30, 2007 at 14:18

    Vrai.


Leave a Reply

